Translate

26 Nisan 2014 Cumartesi

2213.bölüm..

fuzuli-- hımm,ilginç..(çantasından incecik bir masal kitabı çıkarıp,verdi. ) diyelim ki,çocuk proğramı yapıyor ve sunuyorsunuz..
biz de,beş yaşında çocuk misafirleriz..kamera kaydedecek ama biz yerimizde durmuyoruz, konuşuyoruz vs.
bunu bize, ilgimizi çekecek şekilde okuyun.. kontrolü sağlayın yani..

kitabı alıp, yarısı resimli  on sayfaya bir göz attıktan sonra..

irem-- ayağa kalkabilir miyim..
fuzuli-- tabi tabi..
omuzlarıyla birbirlerine vuruyorlar.. masadan,birbirlerine kalem atıyorlar falan.. öyle komikler ki..

irem-- çocuklarr, hoşgeldiniz.. geçen program, çekim sonrası yaptıklarımızı kim söyleyecek..

çağrı-- ne yaptık ki..
irem-- nadir sen,söyler misin arkadaşına..
(durdular ,birbirlerine bakıyorlar.. )
özlem-- nadir söylesene..
nadir--  dondurma yedik..
fuzuli-- bende istiyorummm..
seçil-- ben anneme gidecemm..

irem-- pekiii.. ama sizler buraya niçin ikinci kere geldiniz, biliyor musunuz..
seçil-- anneee..
irem-- seçil,sen söyler misin..
seçil-- bilmiyorum..
irem-- çünküü,geçen program çok beğenilmiş.. ne kadar,uslulardı..
dinlediler,hiç üzmediler beni dedim.. onun için,sizi özellikle çağırdım.yine dondurma ikram edeceğiz ama önce çekimin bitmesi lazım.. bunun içinde,benim bu masal kitabını size okumam ve sizin dinlemeniz gerekiyor.. anlaşık mı..
evett dediler..

ben kaplumbağa ile tavşanın hikayesini vurgulu bir şekilde okurken..
irem-- özlem,tavşan ne yer..
özlem-- havuuçç..
irem-- aferin sana.. (devam ettim.. pür dikkat dinliyorlar.. ) çağrı kaplumbağanın,kaç ayağı var..
çağrı-- dörtt..
irem-- aferinnn.. arkadaşımızı alkışlayalım çocuklar..
alkışladılar..
seçil--  niye özlemi alkışlamadık..
irem--(kısık sesle ) seçill,unuttun mu bir tanem.. çağrı arkadaşımızın,
kulaklarında problem vardı da, hani onu heveslendiriyorduk ya..
özlem unutmamış bak..itiraz etmedi..
özlem-- evett..
irem-- anlayışlı yavrum.. (kitabı bitirip,kapattım.. )evet çocuklar,siz sözünüzü tuttunuz.. bende sizee,dondurma alacağım.. hadi gelin bakalım..

nadir bey, ayağa kalkınca.. bir kahkaha attılar ki,o kadar olur..
 bende gülüyorum ama..
irem-- size özel dondurma ısmarlayacağım,nadir bey..
fuzuli-- bende istemiştim ama neyse ,konumuz bu değil..
birşey mi söyleyeceksiniz,çağrı bey..
çağrı-- biraz bağır bağır,kulağım duymuyorr..

yine kahkahalar atıldı..

Hiç yorum yok: