Translate

26 Nisan 2014 Cumartesi

2212.bölüm..

nadir-- radyo- televizyonun.. ön ve arka planda çalışanlarından
birisi olabileceğiniz  varsayımıyla.. teknik bilgiler hariç.. genel kültür,algılama,pratik düşünme ,ifade.. konuşma tarzı ,kendine güvenme.. vb. alanlarda değerlendireceğiz sizi.. yabancı diliniz,ingilizce ve seviyeniz çok iyi yazıyor.. başvurunuzda.. en önemli kriterlerden birisi de,bu.. türkçe,ingilizce karışık konuşabilir miyiz..
irem-- elbette,konuşabiliriz..
özlem-- (ingilizce ) size ingilizce sorup,türkçe cevap isteyebileceğimiz gibi,tam tersi de olabilir.. yazmanızı ,çevirmenizi ve okumanızı isteyeceğiz.. çabuk ,anlaşılır,mantıklı olmasına dikkat edin lütfen..  hazır mısınız..
irem-- (ingilizce ) evet..
çağrı-- (ingilizce ) ne zaman geldiniz,Ankarayı gezebildiniz mi..
biraz bahsedin bize..
irem-- (ingilizce )cumartesi gecesi geldim.. pazar günü başka bir konu için,mülakatım vardı..saat yedide bitti.. yağmurlu ve soğuk olduğu için.. gezemedim.. dün sınav sonrası..belli başlı yerlere gidip,görme imkanım oldu..

seçil--  ( kalkıp.. boş bir kağıt ve kalem  koydu önüme ..ingilizce )lütfen dediklerimi ingilizce yazın..
arkamda yürüyerek ..aklından ürettiği cümleleri söyledi,yazdım..
seçil-- okuyun lütfen..
okudum..
seçil--  kağıdı fuzuli beye verin  ve türkçe söylediğimi ,ingilizceye çevirin lütfen..
onu da,yaptım..

ali-- (bir dosya verdi )üç dakikada,dosyayı inceleyin..soru soracağız..

aldım.. sayfa sayısı,metin konusu ,tarih.. kim yazmış.. son paragrafdaki ,ana fikir vs. bakarken..  aklımı karıştırmak için, aralarında konuşuyorlardı.. hatta birisi,çay içer misiniz dedi.. bende zahmet olmazsa,içerim dedim..

ali bey süre bitti, dediğinde.. oturup,sustular.. dosyayı uzattım bende.. çayım da,doldurulmuş bu arada.. teşekkür edip.. bir yudum aldım..
yaylım ateşi misali.. nefes aldırmadan.. hepsi soru sordu,cevap verdim.. ingilizce- türkçe karışık..

fuzuli-- dosyayı üreten firmanın adını söyleyebilir misiniz,ona dikkat ettiniz mi..
irem-- söyleyebilirim.. xxx plastik, 4 no lu dosya tipi.tel no.. 53000
fuzuli-- hımm.. ilginç..

Hiç yorum yok: