Translate

26 Nisan 2014 Cumartesi

2211.bölüm..

kimliğimi gösterince.. görevli gülümseyerek.. önündeki listeden adımın yanına ,işaret koyup..
-- asansörü kullanıp,ikinci kata çıkın.. görevli arkadaş,yönlendirecek sizi.. tebrik ederim..
irem-- (gülümsedim ) teşekkür ederim..

çıktım ikinci kata.. görevli ,beni takip edin dedi.. üç odanın önünden geçtik.. açık kapılardan gördüğüm kadarıyla ,mülakat adayları bekliyordu..
dördüncü kapıyı açtı..
-- buyrun,odadan tek çıkmanız yasak.. tuvalet ihtiyacınız olursa,dolaşan görevlilere seslenirsiniz..
irem-- tamam..

girdim.. toplantı odasına almışlar beni..  büyük bir masa,etrafında sandalyeler.. ayaklı elbise askısı,koltuklar..sehpa.. elektrikli çay,kahve makinası ve damacanayla ters çevrilmiş ,su  var.. mantomu çıkarıp katladım.. kimliğimi ve çantamı masaya bırakıp, çaydanlığa su koyup,çalıştırdım.. hemen kaynadı,çayı da demledim..

pencereden dışarıyı seyrediyorum.. arka taraf ve araba parkına bakıyor.. bir araba girip,park etti..
inenleri görünce,gülümsedim kendi kendime..
öznur hanım,erdil bey,kadir bey ve tanımadığım iki erkek ,aceleyle binaya doğru yürüdüler..
 çayın demlendiğine kanaat getirince.. bir bardak çay doldurup,sandalyeye oturdum..
saat tam onda.. kapı açıldı.. ayağa kalktım.. yedi erkek,iki kadın görevli girdi içeriye.. kırklı yaşlarda hepsi.. başımızla,selamlaştıktan sonra.. karşımdaki sandalyelere oturdular..

-- irem kara buyrun,oturun lütfen..
oturdum yerime..
dosyalarını açtılar.. gözlükler,takıldı..
-- irem hanım,çay yeni mi demlenmiş..
irem-- evet,ben demledim..
-- elinize sağlık.. içelim öyleyse..
-- tamam..mesaj alındı..

konuşan bey, çay doldurdu arkadaşlarına..
nihayet yerleştiklerinde.. tam karşımda oturan.. kartında fuzuli yazan bey..
fuzuli-- irem hanım,ben ve arkadaşlarım..
 farklı üniversitelerde, öğretim görevlisi olarak çalışıyoruz.. branşlarımız da farklı.. radyo,televizyon kurumunun .. isteği üzerine
üniversiteler arası yüksek kurul tarafından, mülakat için görevlendirildik.. performasınızı değerlendireceğiz.
yazılı sınav soruları .. başka heyet tarafından hazırlandı ..
değerlendirilmesini de,başka bir heyet yaptı.. bağlantılı ,ilgili ve bilgili değiliz.
bugün ,bu binada görevli olan ve adaylarla görüşen.. heyetin bir koluyuz.. bağımsız olarak vereceğimiz karar,kesindir.kimse müdahale
 edemez..
görüşmeler bittikten sonra.. bir araya gelip, beş kişiden oluşan ana kurula.. aday performans raporları ,sunulacak..  aynı puanı almış adaylar olursa.. kanaate göre sıralama ,belirlenecek...
o liste  ve sıralama da.. kurumun yönetimi tarafından, değiştirilemez.
kaçıncı olduğunuz.. kadro verilip- verilmemesi yada hangi pozisyonda  daha başarılı olur gibi,görüşlerde belirtilerek..ertesi gün aynen..onlara ve size postalanacaktır.. tabi siz sadece ,sonucu alacaksınız..
çeşitli birimlerde görevlendirmek ve gelecekteki üst düzey ,yönetim kadrosunu belirlemek üzere.. bildirilen kriterlere göre, kadrolu eleman açığını kapatmak için.. başvuran bin beş yüz kişiden..yüz kişi mülakata girmeye hak kazanmış.. on kişi işe kabul edilecek..
yazılı sınavda ,birinci olmuşsunuz.. tebrik ediyor ve başarılar diliyorum..

irem-- teşekkür ederim..

Hiç yorum yok: