Translate

22 Nisan 2014 Salı

2208.bölüm..

Anıtkabir'e gittik önce.. ziyarete açık olan bölümleri dolaştık ,Atatürk orman çiftliği ,Atakuleyi gördük,gezdik..

kızılaya geldiğimizde de.. girmediğimiz mağaza,kalmadı sayılır..
tunaya bana günlük ve düğünler için kıyafetler ve herkese hediyeler
aldım.. otele gönderdik,biz oradayken...
mağazadan çıktığımızda..
irem-- ikimizde çok yorulduk.. saat yedi.. listeye bakıp,otele gidelim.. yemeğimiz oda da yeriz.. olur mu..
tuna-- olur da.. listenin acelesi yok,hatta bakmasak da olur.
 yiyip, öyle de dönebiliriz..
irem-- (gülümsedim )valla kıpırdayacak halim kalmadı..
bakalım ve dinlenelim..
tuna-- iyi..

taksiyle geldik ,genel müdürlük binasına.. camlı kapıya içeriden asılmış listeler.. iki kişi inceliyordu.. taksiye bekle diyip, indik..
on liste asılmış.. yan yana.. ışıklandırma iyi neyse ki..
sessiz ve acele adımı arıyoruz..  listeleri taradık ama adım yok..
tuna bana bakıyor,ben tunaya..

-- hanımefendi ,bizde bakalım isterseniz.. arkadaşımla,üç kere baktıktan sonra.. bulabildim adımı..
irem-- kutlarım.. adım irem kara.. yardımcı olursanız, sevinirim gerçekten..

-- sağolun .. (gülerek )bende sizi kutlarım.. 100 tam puanla,birinci olmuşsunuz.. listede değil adınız.. en üste yazmışlar, bakın..
irem-- hani nerede.(gösterdiği yere yaklaşıp,okudum.gülümseyerek)
 sağolun,adınız..
-- fahri..
irem-- yarın görüşürüz ,fahri..
fahri-- (gülümsedi ) görüşürüz..
tuna-- teşekkür ederiz fahri.. müjde verdin,bize.. birşey yapmak isterim,senin için..
fahri-- rica ederim,hiç gerek yok.. iyi akşamlar size..

başımızla selam verdik ,birbirimize.. onlar yürüyorlar..
irem-- tunaaa.. ben sevineceğim sanırım.. yuppiiii..

tuna-- hah hah hah..
(içimden geldiği gibi zıpladım, hopladım.. sonra boynuna atladım.. belime sarılıp,döndürdü beni.. )

tuna-- tebrik ediyorum canımm.. şoför çok şaşırdı,otelde devam edelim mi..
irem--  edelim,tamam.. göremeyince var yaa.. şok oldum..
tuna-- bendee..

*********

oteldeki kutlama, harikaydı tek kelimeyle.. birde hayri beyin ciddi bir rahatsızlığı olmadığını öğrenince.. keyfim katmerlendi..
yemeği yedikten sonra,iki kişilik pastamız.. meyvemiz.. şampanyamız geldi.. jakuzide,pasta şampanya keyfi
yaparken.. telefonun çalması sinir bozucu tabi.. ama banyoda da var
 telefon.. ses olmasın diye.. jakuzinin düğmesine bastı..

tuna-- uslu dur,rezil oluruz..
irem-- tamam tamam..
tuna-- (açtı ) buyrun..
yavuz-- iyi akşamlar,tuna bey..
tuna-- size de, yavuz bey..
yavuz-- sizi bulmak,ne kadar zormuş.. böyle..

tuna-- hah hah hah.. yine de,bir iz bırakmışım demek ki.. oteli,nereden öğrendiniz..
yavuz-- ooo,devreye kimler girmedi ki.. telefon trafiği çok yoğundu..çiğdem hanım,zuhal hanımı aradı..o ,erol beyden öğrenip bize haber verdi..
 irem hanımı tebrik ediyor.. yarın da,aynı başarıyı göstermesini diliyorum..

tuna-- çok teşekkür ediyorum,bizimde dileğimiz o..
zahmet vermişiz size.. iremi veriyorum..
yavuz-- memnun olurum..

Hiç yorum yok: