Translate

22 Nisan 2014 Salı

2207.bölüm..

binaya girdim.. arama ..kimlik,giriş belgesi kontrolleri yapıldı..
yönlendirmelerle , 1.seminer salonuna ulaştım..
tekli koltuklara, yazabilmek için ..geniş tablalar monte edilmiş..
görevli,numaramın olduğu koltuğu gösterdi..
mantomu çıkarıp,oturdum.. koca salon, tıklım tıklım dolu..
tepegöz ile sınav giriş ve çıkış saatleri belirtilmiş..
bir görevli kimliğimi eline alıp baktı ,resimdeki ben miyim diye kontrol ediyor.. giriş belgemi de inceledi..  bıraktı tekrar..

kitapcıklar,cevap anahtarları gelinceye kadar.. kalemlerimi,silgimi kalemtraşı çıkardım.. suyumdan içtim.. oturanlara göz gezdirdim..

nihayet yirmi kişi, dağıtıma başladı.. birisi de,mikrofonla.. kuralları açıklıyor..
"saat 18:00 de yazılı sınavı geçenlerin listesi, giriş kapısına asılacak.. kazanan adayların mülakat sınavı.. yarın saat 10:00 da başlayacak ve
bu binada yapılacaktır. cevap anahtarına ,bilgilerinizi eksiksiz doldurun.tükenmez kalem kullanmayın.. başarılar diliyorum.. başlayabilirsiniz.. "

yarım saatte bitirdim.. 100 soruyu.. baştan tekrar, tek tek kontrol ettim.. gözetmenlerden birisi yanımdan geçiyordu..
irem-- (fısıltıyla ) çıkabilir miyim..
--- kontrol ettin mi..
başımı salladım..
-- peki.. (belge,cevap kağıdımı ve kitapcığı..aldı )çıkabilirsin..

eşyalarımı alıp, sessizce ayrıldım..

********
giriş kapısına doğru yürürken.. yaka kartlarından..
orada çalıştığını anladığım iki bayan.. bana baktılar..
birisi "artist" , birisi de"hıh..kadrolu olacakmış,sevsinler" dedi..
durdum..
irem-- bir dakika bakar mısınız..
döndüler.. "buyrun"
gittim yanlarına.. isimlerini okudum.. ve çıktım binadan..

daha merdiveni inerken görmüş..
tuna-- (sitemli bir sesle ) yine mi ya..
irem-- (gülerek yürüdüm,ona doğru ) gezeceğiz demedin mi,çıktım işte..
tuna-- (çantamı açtı.. elimdekileri koydum ) atılmadın inşallah..
irem-- yok,çok usluydum.. şimdi acısını çıkaracağım..
tuna-- (gülerek ) kaç alacağını söyle, ona göre gezdireyim seni..
irem-- hah hah hah.. elli ?
tuna-- Adanaya dönelim..
irem-- yetmiş..
tuna-- otele..
irem-- seksen..
tuna-- e dolaşırız biraz..
irem-- doksan..
tuna-- epeyce dolaşır,alışveriş yaparız..
irem-- doksan dokuz..
tuna-- (omuzlarımdan tutup,çekti.. sarıldık) aşkımm..dur,niye yüz değil..
irem-- ya yüz de.. bir hata payı bırakayım,dedim..

elimi tuttu.. yürüyoruz..
tuna-- iki kişi çıktı,senden önce.. Türkçe de,branş dil soruları da..
 çok zordu,dediler..öylemiydi..
irem-- bana zor gelmedi.. akşam altıda,liste asılacakmış giriş kapısına.. yarında,onda başlayacakmış mülakat.. konuyu kapattım.. tamam mı..
tuna-- tamam..

Hiç yorum yok: