Translate

22 Nisan 2014 Salı

2206.bölüm..

ertesi sabah gayet neşeli.. şakalaşarak giyindik.. saat sekizde ,kahvaltıya indik.. salon epeyce kalabalık.. açık büfeden yiyeceklerimizi alıp, bir masaya oturduk.. yağmur durmuş,güneş pırıl pırıl.. ama rüzgarlı ,muhtemelen de soğuktur.. yürüyemeyiz yine..

tuna-- ne oldu,ne düşünüyorsun..
irem-- dalmışım.. bugün bekleme olur mu.. aklım sende kalıyor..
tuna-- benim de sende.. atkımı,eldivenimi aldım.. pazartesi ,beklemek için daha çok seçenek vardır..  sınavdan sonra,beraber gezeriz..
irem-- belki demedin..
tuna-- (gülerek ) belki..önce otele geliriz,sen boğazlı kazağını giyersin..
irem-- dün çok sıcak geldi dedim ya,tuna.. bitsin de,geliriz..

çayları kahveleri de,içtikten sonra..
odamıza çıktık.. dişimizi fırçaladık.. ben makyajımı yaptım.. saçlarımı açık bırakıp beyaz beremi ,atkı ve eldivenimi
çantaya koydum..
aşağıya indiğimizde saat dokuzdu..
hayri beyi beklerken otel,çevresinde dolaşıyoruz..

irem-- senin canını sıkan, birşey mi var.. düşünceli gibisin.. gecede,çok içtin.. (elini tuttum ) hadi açıl, bana..
tuna-- (gülümseyerek ) açılmam mı ,hiçç.. ama sana öyle gelmiş,birşeyim yok hayatım..
irem-- iyi,inandım.. yine kendini tuhaf hissedersen, söyle ama..
tuna-- hah hah hah.. şüphen olmasın,fırsatı kaçırmam.. (kolunu omuzuma attı ) gece gonca,geldi ya.. oyun figürleri konusunda,ders alsan.. diyorum..
irem-- (durdum )hah hah hah..
tuna-- (gözümün önüne gelen saçlarımı arkaya attı ,öyle bir bakıyor ki.. )canımın içi.. ne güzel güldün yinee..
irem-- sayende ağamm.. eriyorum,bakma öyle..

taksi dıt diye korna çalınca.. dönüp,yürüdük.. arka koltuğa oturunca da..

irem-- günaydın,hayri bey..
hayri-- günaydın.. erkencisiniz..
tuna-- güneşi fırsat bilip,hava alalım dedik.. hayri bey..
hayri-- (hareket etti,gidiyoruz ) güneş , böyle etkili değildir bu mevsimde. size doğdu, bence.. her işiniz böyle aydınlık olsun..

irem-- aminn.. sağolun hayri bey.. sizin de inşallah..
hayri-- inşallah.. sınavdan çıktığınızda,sizi duraktan başka arkadaş alsa olur mu..acil bir durum var.. hastaneye gitmem lazım..
tuna-- yok canım gönderme,o kadar yolu gelmesin .. döneriz biz..
hayırdır,acil durum nedir.. bir faydamız dokunur belki..

hayri-- bazı şikayetlerim vardı,dün gece çarpıntı da eklenince..
sabah hastaneye gidip,kan verdim tuna bey.. doktor,iki saat sonra..
 sonuçları alıp,gel dedi.. bir makinaya falan, girecekmişim.. yetişemem,bekletirim sizi diye dedim..

tuna--irem-- geçmiş olsun..
hayri-- sağolun..(münasip bir yerde durdu ) geldik,bu kapıdan gireceksiniz..

tuna para çıkarırken..
irem-- hayri bey, inşallah korkulacak bir durum yoktur.
lütfen bana haber verin....  adımıza ,otele not bırakırsanız rahat
uyurum.. tamam mı..
hayri-- (gülümseyerek) tamam.. başarılar diliyorum,canı gönülden..

irem-- sağolun.. bende size,şifa diliyorum canı gönülden..

indim.. tuna da parasını verip,indi..
hareket ederken.. plakasına baktım..
tuna--  gel meleğim, gell.. aldım ben..

*********
genel müdürlük binası beş katlı..
 giriş kapısının önü.. çok kalabalık..geniş kaldırımdaki banklar da dolu..  yakınlarını bekleyen herhalde diye.. düşünmüştüm,doğruymuş.. kapıdaki görevli ,tunaya da giremezsiniz dedi.. çantamdan su şişesini ve kalem kutumu aldım.. kimlik ve giriş
belgem mantomun cebinde zaten..

irem-- görüşürüz..
tuna--  başarılar ,acele etme sakın..

Hiç yorum yok: