Translate

22 Nisan 2014 Salı

2205.bölüm..

irem-- aman iyi olsunlar,sorun çıkmasında.. gülten hanımlara da,
kalmalarını teklif etsek mi ki..
tuna-- karışmak istemiyorum.. orada çocuk büyütmek çok zor.. çiçeğin kazandığı da, hepsine yetmez..
saliha hanım-galip bey.. yurtta kalanlar yardımcılar birbirlerine..
 benimsediler,para da kazanıyor gülten hanım.. gelecek yıl olsun,teklif onlardan gelirse bir çare düşünürüz..  saliha hanıma söyler yani..
irem-- olur.. mustafa beyi de,gelmişken görüp teşekkür edeyim diyorum..

tuna-- onunla ilgisi yok ama  bu üniversitede,görevli..
mülakatın sonucu açıklasın da..hiç birimize laf gelmemesi için..
bir başka zaman..evine uğrarız,daha iyi olur..

irem--- hımm.. tamam..

meyve ve tatlıdan sonra.. otelin içini gezdik.. mağazalara bakıp,roofa
çıktık.. manzara süper.. trafik, ışık seli adeta.. oturduk cam kenarındaki masaya.. ben kola ve kahvemi içerken.. tuna içkiye devam etti..
birkaç masa dolu.. derinden,gelen müzik sesi dinlendiriyor..

tuna-- uykun geldiyse.. gidelim..
irem-- (elimi çeneme yaslayıp..ona bakarak )melis ve faruk bey nikahlanmış..
tuna--(gülümseyerek ) nee.. ne zaman,fırsat bulmuş.. hep beraberdik ya..
irem-- Dubaide,yemek sonrası.. konsolosluğa gitmişler..
 faruk bey.. yasini,rekini solladı ..

tuna-- (gülerek )ee biliyorsak,kutlayalım..
irem-- yok yok.. bilmiyoruz.. melis dönerken uçakta,hanımlara söyledi.. nikah cüzdanını gösterirken de.. ..
sizden saklamak sıkıntı yaratıyor ,lütfen aramızda kalsın.. faruk ve ailem için istiyorum dedi..
tuna-- hah hah hah.. faruk beye, bak sen..
irem-- of tunaa..  mehmet ve davut bey duymasın diye demiş..
tuna-- hıı.. şimdi niye pat diye söyledin ,amacın ne....
irem-- ben biliyorum ya,karı kocayı ayrı bırakmak içime sinmediğinden.. dönünce, melisi bir hafta Ankaraya göndereyim diyorum.. iş için..

tuna-- hah hah hah.. işi mi,bulamadın..
irem-- evet yaa,gülmesene.. göstermelikte olsa,işi söylemem lazım..

tuna-- göstermelik olacaksa.. faruk bey senin bildiğini anlar ve
ikiniz içinde hoş olmaz ..melisi de ,zor durumda bırakırsın..
  bugün,beklerken broşür dağıttılar.. kampüs de
fuar ve fuarcılık semineri varmış perşembeden,perşembeye...
 melise ver, tamam..
irem-- ay bu çok güzel oldu.. faruk bey,yarın gelecekti.. çarşamba gecesi dönmez melis.. eşyalarını getirir.. ailesi için de,sorun olmaz..

tuna-- iremm,yeter.. bunlara gerek yok..onların da sana,ihtiyacı yok.. evlenmişler.. daha ne düşünüyorsun da, aklını meşgul ediyorsun.. broşürü  söyledim diye.. kendimi tuhaf hissediyorum,zaten..

irem-- hah hah hah..

Hiç yorum yok: