Translate

22 Nisan 2014 Salı

2204.bölüm..

tuna-- dayı,ireme Dubaideyken.. konuyu kapattık,sizinle alakalı değil demişsin.. nasıl kapatabildiniz ki..
erol-- bayağı kapattık işte.. emin olmasam,söylemem değil mi..

irem-- (kısık sesle ) özel nedenle,resmi görevini kullanan birisi var.. hedef ben değilken,aracın tesadüfen gönderilmesi sonucunda.. hiç ilgili olmayanların da,kullanıldığı.. bir başka ,tiyatro oyununa dahil olmuşuz,kocacığım.. değil mi, dayı..

erol--  kaçırmıyorsun bakıyorum..ama kimseye belli edip,sormadın inşallah..
irem-- yok sözümü tuttum,tunada şimdi duydu..  koz olarak,saklayacağım..

erol-- yok et,yok et.. sami beye de,neler demişsin..

irem-- dedim de,benim ne suçum var ki.. senaryo sana aitmiş..
kemal beye sormuşsun.. adam kayıtlarını,korumak için.. rekinin açılışına bile gelemedi,vicdansız..
erol-- (gülümsedi)söylese,hiç uzamayacaktı.. nedim bey de,hayır dedi.. resmi de soramıyorum..

irem-- başı yanacaklar var tabi.. inan ki,suç duyurusunda bulunacaktım.. bana ya resmi gelin.. ya da direk sorun.. senaryo falan,ruhum kaldırmıyor artık.. (kağıt peçeteyi, emir'in başıyla kolumun arasına koydum ) arabası yok mu çocuğun.. terliyor.. ben yukarı odaya çıkarayım.. sizde gelirsiniz..

erol-- yok yok.. emiri eve götürüp,uğrayacağım yerler var..
yarın ne zaman müsait olursanız,eve gelin..
irem--  dayı,gel deme ne olur.. pelte gibiyim.. çarşamba gecesi nişana geleceğiz.. uğramaya çalışırız..  çok selam söyle yengeme..
erol-- görürsem söylerim..

güldük.. tunayla tokalaşıp,yanıma geldi.. aldı oğlunu..kalkıp,öptüm bende..
erol-- kendinize dikkat edin,başarılar.. yemeğinize engel oldum ama kusura bakmayın artık..
tuna-- estafurullah..
irem-- geldiğin,getirdiğin için,sağol..
erol-- rica ederim.. hoşçakalın..
irem--tuna-- güle güle..

o gidince.. yeniden, bana yemek istedi..  yerken..
tuna-- bana niye söylemedin..
irem-- neyi..
tuna-- anladığını..
irem-- sıra gelmedi ki.. hem  Ankaraya gelinceye kadar diye.. söz vermiştim..
tuna-- hiç ummazdım naim beyden.. sen nasıl öğrendin,peki..
irem-- bekir beyin  dinlendiğini anlayınca,arabadaki de..onlara yönelik miydi acaba,mehmet bey kullanıldı mı  dedim..
(anlattım ) yemekte,bir laf söyleyim diye geçirdim aklımdan ama
 mehmet -şule çifti için sustum.. damattan,yakınlaştırmasını beklerken.. ikisini de kaybedebilirdi..
tuna-- evet.. iyi yapmışsın..

irem-- çiçek yarın gelecek mi,acaba.. ben tamamen unuttum..
tuna-- burhan kararsızdı dedi.. hem yavuz beyden, eve çeviri almış..
hemde kırtasiyede çalışmaya başlamış.. sigortalı olmuş..
annesi de,alt komşuları çok beğenmiş.. yemek yapıp,öğrenciler ve burhanla beraber yemişler.. servisten de,çok memnunlarmış..
hepsi faydalanıyormuş..

irem-- aman iyi olsunlar,sorun çıkmasında.. gülten hanımlara da,
kalmalarını teklif etsek mi ki..

Hiç yorum yok: