Translate

22 Nisan 2014 Salı

2209.bölüm..

şampanya kadehimi alıp,ahizeyi verdi elime..

irem-- merhaba yavuz bey..
yavuz-- merhaba irem hanım.. sınava giren bin beş yüz kişi içinden birinci olmanızdan,gurur duyduk.. mr.ronand,mr.hector,mr.edward..
özcan bey,güzide hanım,batu bey,ercan bey,abdullah bey.. mrs elizabeth ..mr.smith,mr.jack.. çağdaş,şadi bey..merve hanım..
yusuf bey,çiğdem hanım ,aylin ve ben tebrik ediyoruz sizi..
mülakattan da,böyle bir sonuç bekliyoruz..

irem-- teşekkür ederim.. aracılığınızla,bende sevgilerimi gönderiyorum.. nezaket göstermişler.. elimden geleni yapacağıma, emin olabilirsiniz..
yavuz-- eminiz zaten,başarılar diliyorum.. iyi geceler..
irem-- sağolun,size de..

tunaya verdim,kapattı o da..

irem-- şimdi rahatsız edebilir miyim..
tuna-- edebilirsin de,bir dakika daha bekle..
resepsiyonu aradı.. oda numarasını verip..
telefon bağlamamalarını,arayanları not almalarını ve uyuduğumu söylemelerini istedi.. kapatınca..
tuna-- evett.. bekliyorum..
irem-- ama uyuyorum beenn..
tuna-- hah hah hah..

************
salı sabahı..

saat yedi de.. öpe-koklaya uyandırıldım.. kahvaltıyı odaya istemiş.. yerken..
irem-- grilere bordo kazak da, çok yakışmış.. ağam..
tuna-- sağol.. karım beğendi,tabi yakışır.. sana da,etekli takımı uygun gördüm ama üşür müsün ..
irem-- hava güzel gibi.. üşümem  canım.. doydum,ben hazırlanayım..
tuna-- afiyet olsun.. kuaför gelmiş,bekliyormuş..
irem--  aşağı mı indin.. telefon sesi duymadım hiç.

elektirikli makinayla tıraş oluyor.. dişimi fırçaladım..
banyo,oda arası gidip gelirken.. konuşuyoruz..

tuna-- evet,indim..  arayanların da,listesini aldım..
irem-- (yatağa oturdum,çorabımı giyiyorum ) oku bakalım..

tuna-- oo,çok uzun.. tanıdığın herkes,arayıp başarılar dilemiş işte..
irem-- hah hah hah.. çok açıklayıcı oldu bu.. oku,oku..
tuna--galip,saliha,elizabeth,philip,ziya,zuhal,ergün,sevim,osman,
nuri,şaziye,ahmet,nermin,melek,tamer,candan,maruf,zübeyde,çocuklar.. cafer,barbara.. mehmet,şule,melis,anar,yasemin,turgut,vahide,rekin..derya,said.. ilter,ahu,bedri,buse,behzat,yakup,yahya,belgin,sadun,
şermin,feryal..oya,fevzi,meryem,vecdi.. nedim,gülderen,yasin,figen..
ela,tuğrul,ufuk..gönül,eren,müge..
bekir,sacide,hüseyin,elif.. ceyda,kaan,mustafa,cevdet,güngör..
nail,güllü,hüseyin,fatma.. yeliz,bülent,ege,efe..  çok sevinmişler,başarılar diliyorlarmış..
irem-- allah razı olsun,hepsinden .. bir faruk beyi söylemedin.. buluşturmaktan vaz mı geçsem acaba..

tuna-- hah hah hah.. o da,geleceğim.. gitmeyin sakın diye, not bırakmış..
irem-- (makyajımı yaparken ) bak yaa,ne gerek vardı ki..
tuna-- yaa,anında vazgeçiyordun..  (yanıma gelip,eteğin
 kopçasını kapattı..).
irem-- ( döndüm) nasıl ,oldu..
tuna-- çok güzel.. hadi gidelim.. çantayı değiştirdin,gerekenleri aldın mı..
irem-- aldım..

aşağıda kuaför salonuna bıraktı beni.. saçlarımı dalgalı fönletip,takma tırnaklarımın ojesi kuruyunca.. kalktım..

irem-- teşekkür ederim.. borcum nedir..
-- (gülümseyerek )rica ederiz, eşiniz verdi.. iyi günler diliyorum..
irem-- sağolun,size de..

çıktım salondan.. lobiye gittiğimde,tuna ve faruk bey konuşuyorlardı.. kalktılar.. faruk bey,çok mutlu görünüyor ve süper giyinmiş.. tokalaştık..
irem-- zahmet etmişsiniz,faruk bey.. biz giderdik..
faruk-- ne zahmeti.. tebrik ediyorum..
irem-- teşekkür ederim..
tuna-- daha bir saat var.. kahve içer misin..
faruk--  sınav yerine.. iş yerimde,cafe de çok yakın.. isterseniz orada da içebiliriz..
irem-- olur,gidelim..

üçümüz otelden çıkarken.. hayri beyin taksisini gördük.. gelmiş..
tuna-- faruk bey,iki dakika izin verin bize.. taksi gelmiş de..
faruk-- tabi.. araba şurada..

Hiç yorum yok: