Translate

11 Nisan 2014 Cuma

2194.bölüm..

otelde kaydımızı yaptırıp,odamıza çıktık.. saat on iki..
pencereden manzaraya bakarken tuna geldi,arkamdan kollarını belime dolayıp..

tuna-- aşkım,yemeği burada mı.. restoranda mı yiyelim..
irem-- ben acıkmadım ,hareket etmedik ki.. kampüs neresiyse,gidelim.. biraz yürür,etrafı gezeriz ha..
tuna-- (yanağını yanağıma dayayıp) az ileride gördüğün ,ağaçlık alan kampüs.. yoldan dolayı,geçiş yok.. epeyce dolanıyorsun,gitmek için..ama yürünmez yani.. ayaz var.. kampüs çok büyük de, bugün pazar..  gelenler için,cafe tarzı bir iki yer açıktır.. tercih edeceğin de,tost sandviç  olacağını varsayarsak..

irem-- ay içim ,daraldı.. karnım bozulabilir,midem bulanabilir..
yarın da sınavım var,biliyorum..iste,burada yiyelim.. üşütmemiş de
 olurum..
tuna-- ama haksız mıyım.. bu kadar zamandır,bekliyorsun.
yağmurlu,sıcak ve çok soğuk havanın etkileyeceği aşikarken..
birde karnın ağrır,miden bulanırsa sınavların iyi geçer mi..
geleceğine yön vereceksin,bu önemli.. bile bile,uyarmasam olur mu..
irem-- tamam tamam.. haklısın.. hadi iste de.. yiyelim..

*******
paltomu,beremi eldivenlerimi çıkarıp..
valizden.. kalem kutumu aldım.. çantamdaki kimliğim,giriş belgelerimi kontrol edip.. yerleştirdim..
fazla parayı ,çek karnesini ve değerli evrakları çıkardım.. tunaya verdim.o da,mücevher kutusuyla birlikte  parayı kasaya koydu.. çek ve evrak yanımda dursun dedi..
pirinç şişesini.. makyaj çantasını da,tuvalet masasına bırakınca.. çantam hafifledi..

siyah cekedimi çıkarıp,yatağa uzandım biraz.. tuna yanıma oturup,elimi tuttu..
tuna-- maruflar da,dayınla ne konuştuğunu söyle de bileyim..büyük ihtimalle ,karşılaşırız gibi geliyor bana..

irem-- bana ,arabadaki dinleme cihazı için bilgi verdi.. için rahat olsun..seninle alakası yokmuş..bizzat ben ilgilendim..incelendi,ikna olduk ve dosyayı kapattık. hiç kimseye bahsetme ve unut dedi.. sen ve nedim bey de,sormanız halinde.. sadece ,bizimle ilgili değilmiş diyebilir mişim.. söz verdirdi.. nedim beye istediği gibi,söyledim..
sen hepsini duydun..

tuna-- ilginç.. nasıl bir yanlışlık olmuş, olabilir ki..kapattıklarına göre..
kapı tıklatılınca.. kalkıp,yemeğimizi aldı..
pencere kenarında yerken,yağmur başladı.. ama bardaktan boşalırcasına yağıyor..

irem-- sen,beni bıraktıktan sonra.. git ,bir şemsiye al.. gece kızılayda yürümek istiyorum..
tuna--peki..
irem-- yarın da kar yağsın,kar topu oynayalım.. tamam mı..
tuna-- (gülerek) peki..
irem-- gece de,dayımların evine gidip.. zile bastıktan sonra kaçalım..
tuna-- hah hah hah.. peki..
irem-- aşkımm.. pamuk kocacığım..
tuna-- bir öneride daha bulunma, bence.. pekiler,senin içindi..
dün eve gittiğimde ,vecdi beyle karşılaştım.. pazardan dönmüş..
seni sordu,başarılar diledi..  müfettişlerin anlattıklarından, örnekler verdi..sınava giren aday kız için..aralarında ingilizce fısıldayıp" çok çirkin, sınıf atlasa da sevgili bulamaz" demişler.. ardından bir soru sormuşlar.. kız,şaşırmış konuşamamış ve elenmiş..
bir diğeri ;bayan juri üyesinin ,erkek adaya cevap veremeyeceği bir soru sormasından.. dolayı elenmiş..
yani,bilinçli olarak sinirlendirip.. utandırma,öfke ,ukalalık
gibi fevri hareketlere yol açarak ..elediklerini söyledi..
biz böyle anlatıp uyaramadık,sizi gördüğüm iyi oldu..
ne sorarlarsa,sakince cevap versin irem hanım..  95 puan aldığı  ve
fevzinin mazeret raporuyla mülakata gireceği için..
gözler üzerinde,sicili önlerinde olacak.. evliliği,patron oluşu ile de,sıkıştırabilirler..bizi ikna ettiği gibi,ikna etsin dedi..

irem-- (ağzımı sildim ) anladım.. doydum,hadi kalkalım..

banyo da,dişimizi fırçaladık.. saçımı yeniden topladım..gözüme kalem çekip.. rujumu sürdüm.. sessiz,biraz gergin.. mantomu giyip.. ressam beremi taktım..eldivenlerimi,çantamı alıp..
beni seyreden, tunanın yanına geldim..
hiç birşey söylemeden,yanağımdan öpüp..elimi tuttu.. anahtarı alıp çıktık..

*******

Hiç yorum yok: