Translate

11 Nisan 2014 Cuma

2192.bölüm..

irem-- hepiniz, yorgun olduğunuz halde geldiğiniz.. kaldığınız..ve  yemek yaptığınız için sağolun.. ayaklarınıza sağlık.. çok mutlu oldum,gerçekten.. bizi yolcu etmenizi istemiyorum.. kendinize iyi bakın,döndüğümüzde görüşürüz kısmetse.. soranlara selam söyleyin
 ve bize müsade edin,lütfen..

ben kalkınca, herkes kalktı.
tokalaştık, iyi dileklerle..sarılıp,öpüşürken..

songül,çantamla dergiyi getirdi.. bir tane de,pirinç..verdi elime..

songül-- annem getirdi.. yanınızda duracakmış..
ela-- hii,bizde de vardı.. iyi ki,hatırlattınn..
menekşe-- ama bizimkileri yutacakmışsın..
irem-- (songülün elinden alıp,cebime koydum.. )annene teşekkür ettiğimi söyle .. zahmet etmiş,yanımda taşıyacağım.. (öptüm onu da ) (elanın verdiği,şişedeki yüz gr kadar pirinci görünce.. güldüm )
 sağolsunlar,pilav yapıp yiyecekmiş diyin..
(çantama koydum onu da )

gülerlerken..

max ve tina kapının önüne gelip oturdular.. tüyleri ıslak ve mahsun duruyorlar..
faruk--  üzgün oldukları, ne kadar belli..
bedri-- hissediyor ve anlıyorlar..
melis-- tina utandı,bile..

tunaya verdim çantamı.. ikisini de,sevdim.. okşadım..
irem-- maxx,tina.. üzülmeyin.. geleceğim tamam mı..
max başını elime yasladı,sonra da gittiler..

eva-- vedalaştılar,inanmıyorum..
naim-- nedim bey,konuşacaklarını düşünüyoruz dediğinde abarttığını sanmıştım..
nedim--bekliyoruz karşılama da,inşallah..

kahkahalar atıldı..

***********
uçak yolculuğumuz sırasında..  kısaca özetledim,olanları.. tuna fikrini söylemedi.. sonra dergi okudu bana.. altı çizili yerleri ,tekrar etti yani..  gözüm kapalı ,dinledim..
tuna-- bitti.. irem,uyudun mu..
irem-- yok..
tuna-- keşke Dubaiye gitseydik önce.. sabah giderdik Ankaraya..
irem-- (doğrulup,anlayacakmışım gibi pencereden baktım ) gidiyor muyuz,yoksa..
tuna-- (gülerek ) evettt..
irem-- hah hah hah..

*******************

bir saat sonra.. Dubai deydik..
evimizde..  mücevherleri ,valizimize koyup.. eşyaları hazırladık.. sonraki havuz sefası ,tüm yorgunluğumu aldı..
tabi tunanın yaptığı,sporcu masajının da büyük etkisi oldu..

sabah..  aklım ve vücudum dinlenmiş olarak uyandım.. tuna, bana bakıyordu..
irem-- ne olduu.. saat daha altıı..
tuna-- hiçç , rüya gördün herhalde.. tuna diyince uyandım..
irem-- afedersin.. ben acıktımm..
tuna--(saçımı okşayıp).. giyinirken,isterim..
irem-- havuza  gireceğim,saçımı da fönleteceğim daha... offf..

tuna-- (gülerek)  e bunları, ben yapamam.. kalkacaksın demektir..
irem-- (elimi yanağına koydum..) tunamm,ne iyi düşünmüşsün.. burası da,sende ilaç gibi geldin..
tuna-- yaa,ben boşuna  oyuncak istemiyor muşum değil mi..
irem-- hah hah hah..

havuz,duş kahvaltı derken.. giyindik..
tv de hava durumunu gösteriyordu.. Ankara soğuk ve yağmurlu
diyince..kuaförden vazgeçtim. kuruttum saçımı ve topuz yaptım..
makyajım bittiğinde.

irem-- canımm.. hazırım..
tuna-- gidelim öyleyse,aşkım..

**********
uçakta ,Ankaraya  giderken ,gazete okuyorduk..
hostesimiz kahvelerimizi ve telsizi getirdi..
tunaya uzatıp..
---sizi arıyorlar efendim..
tuna-- beni mi..(aldı ) efendim..
maruf-- tunaa.. eşin Ankarada,sen burada.. ne iş.. niye gelmedin yanıma..
tuna-- geldiğimi kimden haber aldıysan,eksik bilgi vermiş.. tek değildim,zamanda yoktu..

maruf-- kimseden haber almadım canım.. dün mücevherleri kasada kaldı diye,haber vermişlerdi.
uçaktayız.. cafer,barbara ve zübeydeyle Adanaya gidiyoruz..
blöf yapıp,öylesine aradım.. selamları var..bir dakika bekle ............... (biraz sonra kısık sesle ) sen,tek değildim dedin değil mi.. nasıl yani.. sennn,çapkınlığa mı geldinnn.. tunaaa,cevap ver çabuk..

Hiç yorum yok: