Translate

5 Nisan 2014 Cumartesi

2191.bölüm..

tuna,bahçeye çıkmış ..şemsiye ile önüme geliverince..

irem--  ayy,sen ne arıyorsun burada..
ela--figen--menekşe-- senii..

güldüler..
tuna-- bak,bildiler.. bir dakika,gelsene..

çıktım bahçeye,duvar kenarında konuşuyoruz.. ıslanmadan..

irem-- buyur..
tuna--(gülerek) banka için telafuz edilen rakam,müthişmiş.. sıkıntı
yaşayacağın aşikar,niye kullanmıyorsun ki.. nedim bey endişelerini
söyledi de.. tamam dersen,gitmeden rahatlasın istedim..

irem-- (kısık sesle )ben onu bir rahatlatacağım,görecek gününü..
kendime göre bir hesabım var,benimde..
almayacağım,kendi çabamla kazandığım..parayı yatıracağım dedim ama anlamıyor..
neyse ,konuşmayalım .. zaten içeride de, kayıt edildi..
abime silmesi için not yazacağım..

tuna--  kayıt yapılmadı,ben kapatmıştım.. önlem olarak..
irem-- iyi yapmışsın da.. hem öğlenki kayıt .. hemde.. kayıt etmesi
engellenemeyen bir kamera var ya.. onları silsin mutlaka..
tuna-- onu unuttum.. bir saatimiz var.. kahveyi içip,kalkalım..
irem-- peki.. ben yazayım da.. melek abime versin..
tuna-- yok yok..turgut götürsün..ona da,söylersin..
irem-- tamam.. içeri girelim hadi..

ikimiz,dolaşıp  ana kapıdan girdik.. hanımlar da gelmişler.. kahveler ikram edilmiş..tuna ikimize de,koltuk çekti..

irem-- sen otur.. turgut,yasemin gelin lütfen..
murat beyin masasına oturdum.... abime not yazarken geldiler..
ikisine de kısık sesle anlatıp,turguta verdim notu koyduğum zarfı..
cekedinin,iç cebine yerleştirdi..
turgut-- (eğilip,kısık sesle )bu gece veririm.. eğer müsaitse
getiririm de..
irem-- tamam.. değilse anahtarı ver abime.. ve ali beyi de,haberdar et..gülçinin monitörünün.. nasıl çalıştığını,halil,murat ve erkin beye
öğretin..
turgut-- anladım..
irem-- ikiniz de,ev önerimi düşünün..  tijenin görüntüsünü..
herkese izletip, uyarın.. kefaletle çıkmış,çünkü..  dikkatli olun..
yasemin-- tamam..
irem-- hadi gelin..

üçümüz de,gelip oturduk yerimize..kahveyi içiyoruz..

bedri-- irem hanım.. abimler,sam..mr.smith gitmişler.. sorunsuz olarak.. size selamları var. abilerim de,beni çok özlemişler aniden..
davet etmemi bekliyorlarmış.. ailem; özellikle buse ablam size,
yakup eniştem de ..tuna beye selam gönderdiler..

tuna--(gülerek )  as.. acaba niye,gönderdi irem..

irem-- (gülümsedim ) kimbilir ..buse ablanla konuşursan.. sevgilerimi,ilet.. o anlar..
evinize yerleşince ,ailenizi davet edersiniz artık..

Hiç yorum yok: