Translate

5 Nisan 2014 Cumartesi

2189.bölüm..

tuna bir bana,bir bekir beye baktı.. gülerek..

tuna-- ergün,iremin sesini silmiştir umarım..
bekir-- (gülümsedi)uyanıklıkta,karı koca yarışıyorsunuz..maşallah..
 onun konuşmasında,sakıncalı bir şey yoktu da.. odadakiler dinledikten sonra,izinle tanınmaz yaptı..

tuna--  ortaklığınız,hayırlı  uğurlu olsun.. diyeyim, o halde..
irem-- bekir-- sağol..

faruk--figen-- aaa.. nasıl yani..
mahmut-- helal olsun,ortağım..
yasemin-- güven,bunun  için miydi..

irem-- evet.. sağolun,mahmut bey..
orhan-- sennn.. bekir beyin,bankasına ortak mı oldunn..
irem-- evet,orhan abi..
tuğrul-- vayyy, helal olsun gelin.. gurur duydum..
irem-- sağol abimm..

kalkıldı,sarılıp.. samimiyetle tebrik ediyorlar,ayıktılar..
bir süre sonra.. bekir bey,bana uzattı elini.. tokalaşıyoruz.. duygulandı yine..

irem-- bekir ağa,madem herşeyi açıkladın.. nedim beye dediklerini de,bana açıkla ..
bekir-- hah hah hah.. söyledi mi..
nedim-- tabi söyledim.. durumu bilmediğimden,mana da verememiştim üstelik..

bekir-- pekiii,gurur duyacağımı bildiğin halde..
 sen niye mahmut bey ile ortak olduğunu söylemedin bana..

irem--  beraberdik.. sam,maruf,kevin  nedeniyle söyleyemedim.. sonra da,hiç yanlız kalmadık.. abimle konuştuğun o,"bir konu"  beni affettirir herhalde..
bekir-- (gülümseyerek ) affettirir.. nasılsa ,parasını senden alacağım..

kahkahalar atıldı..

tuna-- bende kutlayabilir miyim ,karımı..
bekir-- tabi tabi.. buyur..
tuğrul-- bu ;iremin elini fazla tuttun demenin.. nazik yoluydu, bekir ağa..
bekir-- bak senn.. öyle mi tuna..
tuna-- öyle.. bir daha  kart yazarsan,beni gözardı etme bekir ağa..
bekir-- hah hah hah..
irem-- mesela   "dile benden, ne dilersen" deme.. sıska ve çirkin hiç
acımaz.. dilerse,feleğini şaşırırsın bekir ağa..

kahkahalarla güldüler..

tuna eğilip,yanağımdan öptü..
tuna-- kutlarım,hayatım.. herşey emrinde.. usulen olsa bile,iznime
 gerek yok.
irem-- güvenin için sağol,canım.. ama ben,bana yeterim.. merak etme..
ceyda-- iremm.. ergün abiden.. bizde kamera sistemi..rica etsek ,diyorduk..sen sorar mısın..
irem--  sormamı isteme,lütfen..  ben abimi tanıyorsam ,yapmaz ceyda..
naim-- neden,parasıyla değil mi..
irem-- değil ,naim bey.. iki tarafta masum ama ilişki koptu bir kere..
konu hassas yani..
tuğrul-- ama ergüne hak vermemek,mümkün değil..
menekşe-- hala çok saygılı ve hürmetli ,üstelik..
ela-- sizde kabul ediyorsunuz zaten.. değil mi ceyda..
ceyda-- evet,maalesef.. elimizden de,birşey gelmiyor.

irem-- hepinizin,ellerine sağlık geldiğiniz için de..çok  teşekkür ederim... salonda,bir kahve içelim buyrun..

çıkıyorlar.. erkekler,sandalyeleri taşıyorlar.. bizde masayı topluyoruz..
songülle,candan kahve yapıyorlar.. melek,şule,eva bulaşık yıkıyor.. ceyda fincanları hazırladı.. suları,dolduruyor..
yasemin,ela tencere ve tepsileri boşaltıyor..

mahmut bey tekrar geldi..
mahmut-- irem hanım,affedin lütfen..
irem-- (gülerek) yine,güzide hanım şaka yaptı herhalde..
mahmut-- (güldü ) yok da.. plan yapmaya alışık olmayınca,böyle oldu..
irem-- peki,öyle olsun..
mahmut-- sağolun..

o çıktı mutfaktan..

Hiç yorum yok: