Translate

5 Nisan 2014 Cumartesi

2188.bölüm..

naim-- hayırdır,bekir bey.. ne oldu.. çok da,durgunsunuz..

tuna-- evett,bende bilmiyorum.. çiçekler,baklava hadi neyse de..
irem-- tuna,sözünü kesebilir miyim..
tuna-- kesebilirsin..
irem-- bekir ağa ?
bekir-- buyur..

irem-- (derin bir nefes alıp )izni aldım ve..biz bizeyiz,diye söylüyorum.. bugün ,tesadüfler sonucunda.. bekir ağanın
odasının dinlendiğinden ,kuşkulandım.. nedim beyden rica ettim,gidip haber verdi.. ne yazık ki,yanılmamışım.. halini tahmin ettiğim için,sormadım.. yüzünden anlaşıyor zaten..

tuna-- aa,nasıl .. kusura bakma bilmiyordum, bekir ağa..
bekir-- önemli değil.. bilmediğin belliydi..
naim-- yakalandı mı.. kim dinlemiş sizi.. rakipleriniz mi..

bekir-- (içini çekerek) evet yakalandı da,rakiplerim bile bu kadar alçak değil..
dün bir müdürüm,iş ile ilgili prosedürü.. uyarıldığı halde,üçüncü kez
 yanlış uygulamış.. servisin müdürü de,fark edip..hakkında rapor düzenlemiş.. bugün gelince anar da,bende imzaladım.. tazminatı ödendi ve gitti..
meğerse o kişi ; bu sabah,ayça daha gelmeden ..
kameraların yerini bildiği için,önlemini alıp.. maymuncukla kapıyı açıp,odama girmiş.. odadaki kameraları da,biliyor tabi..
önlerine kağıt koymuş.. sonra yüzünü açmış.. rahat edebilmek için..

faruk-- bunu bildiğinize göre.. bir gizli kamera daha vardı ,öyle mi..

bekir-- hımm..ergün beyi,bir konu için davet etmiştim.. içeri girer girmez.. "kör noktalar çok ,kamera sistemi olmamış..koruma zayıf" diyince..bende,ne gerekiyorsa yap demiştim.. bir kamera koyduğundan ve sadece onun açabileceğinden  haberim vardı.. bugün,başımıza böyle bir iş gelince.. çağırdım,geldi..
 polisi,savcısı,avukatı,emniyet müdürü  dahil ,şok olduk hepimiz..

odaya ağırlık,ısı,ışık,ses sensörleri de yerleştirmiş meğerse..
giren kişinin..göz rengi,kilosu,boyu,getirdiği cihazları hangi cebinde
 taşıdığı.. nabız sayısı ,kaç dakika kaldığı.. kaç adım attığını ,
bile öğrendik.. kamera da,video çektiği gibi.. yakınlaştırıp,profilden..
 cepheden resimler çekmiş,öyle ki..kirpiği bile netti..  seyrettirdi bize.. bilgileri,bilgisayara yükleyip.. çıktısını aldı..
beş dinleme cihazı bulunmuştu..
on tane daha,varmış.. topladı tek tek.. teslim etti.. kasetin de,o kısmını kopyalayıp.. verdi.. ifadesini imzalayıp gitti,sağolsun..

mahmut-- amacı neymiş,kime servis etmiş.. peki..
naim-- evet,en önemlisi o..
orhan-- kayıt edilen,hayati bir konu muydu..

bekir-- odamda konuşulan her konu,hayatidir.. bu da öyleydi..
evinde düzeneğiyle ,kasetiyle ..yakalamışlar.. amacı;sonra bana şantaj yapmakmış..
ilk etapta ,itibar kaybettirmek için.. iki gazeteyi,iki de bankayı arayıp..kendi bankasını satıyor, iflas etti bekir ağa..paranızı kurtarın demiş.. dedikodu, yayılıvermiş bir anda..
biz ,çetinle konuşurken..dışarıda kıyamet kopuyormuş,haberimiz yok..santral kilitlenmiş.. anar ,yalanlamış ama tedirgin olmuş herkes..   ergün bey,daha bizimleyken..  bankaya akın etmişler..
akif bey... figen hanım,diğer şube müdürleri  arıyor.. merkezden arıyorlar.. verin paralarını dedim,verdiler.. ödeme yapılabildiği  için.. sakinleşti piyasa..

tuğrul-- gelmiş geçmiş ,olsun.. zararınız çok mu..
bekir-- sağol,maddi hiç zararım yok diyebilirim tuğrul..

turgut-- vadeli hesaplarını ,bozdurdukları için değil mi..
bekir-- evet..
şule-- dış bağlantılarınız, etkilendi mi..
bekir-- hayır,ben neredeyse peşin çalışırım..  onlar arayıp,güven tazelediler..

eva-- benim anlamadığım birşey var,bekir bey.. birçok yatırımınız,bağlantınızvar.. tanınan,bilinen bir iş adamı.. bir dedikoduyla, bu kadar çabuk nasıl etkilenir ki..
melis-- yada kayıt edilen konuşmanın, gerçek olabilme ihtimali mi vardı..

bekir-- can alıcı soru sizlerden geldi.. evet,vardı..
figen-- nasıl yani.. bankayı sattınız mı,gerçekten..
bekir-- hayır,yarı hisseyi sattım.. kayıt edilen konuşma,bunu kapsıyordu..

tuna bir bana,bir bekir beye baktı.. gülerek..
tuna-- ergün,iremin sesini silmiştir umarım..

Hiç yorum yok: