Translate

4 Nisan 2014 Cuma

2186.bölüm..

irem-- sağolun da,kendisi söylesin nedim bey..
kemal-- peki.. ortağız.. ama irem hanıma değil,sana dır dır ederim
nedim.. haberin olsun..
nedim-- tamamm.. canın sağolsun.. akşamları taksi şöförlüğü yaparım,senin için..

irem--kemal-- hah hah hah..

irem-- iyi,hayırlı uğurlu olsun .. banka meselesi aramızda kalsın,şimdilik.. eren abiyle,gönüle katılım miktarını yazıp faks çekin.. pazartesi-salı yatırsınlar..
vahide hanımdan gelince istersin.. annemle,babamdan sonra alacağız artık..
nedim-- villanın parasını da,söyleyin bu arada..
irem-- ne taktir edersen ver ,nedim bey.. taksiden memnun musun..
şöförün eşi ameliyat olacaktı.. oldu mu..

nedim-- valla,çok memnunum.. iyi ki,sebep oldunuz.. şöför de,iyi dürüst bir adam.. güldereni her yere,o götürüyor.. kazandığını da,ona ver dedim.. ben karışmıyorum,ikisi anlaşıyor.. gülderen eşinin ameliyatını  yaptırdı.. temizliğini,yemeğini yapması için.. birisini bulmuş.. evinde,hızla iyileşiyormuş..

irem-- allah razı olsun,çok sevindim..

kapı tıklatılınca..
irem-- gell..
tuna-- (açtı kapıyı ) bitmedi mi daha..
irem-- bitti bitti..
kalktık.. evraklarını topluyorlar..

tuna-- faruk beyle,yemek yaptık.. beraber yiyelim ..
kemal-- eşim bekliyordur,beni affedin.. başarılar dilerim,irem hanım..
irem-- sağolun..
nedim-- ben de gideyim..
tuna-- gülderen hanım aşağıda..
nedim-- iyi mi,niye gelmiş..
tuna--  irem için,gelmiş..

irem-- (çantama alacaklarımı ,koydum )elimi yıkayıp geliyorum..
tuna-- tamam.. gecikme..

*********
kendime çeki düzen verip..  para aldım yanıma ve aşağıya indim.. 
ışıklar azaltılmış..kapı kapalı ve kimse yok.. 

mutfağa gittim de,masayı ve gelenleri görünce gözlerim doldu.. 
oturmuşlar,yemekleri konulmuş da,başlamamışlar.. 

irem-- ay,bu ne güzel sürpriz.. hoşgelmiş siniz.. nasıl sığdınız buraya sizz.. 
gülerek ,hoşbuldukkk dediler.. 

gülderen hanım,menekşe,ela,ceyda,figen,melek,
candan eva..ahu..şule,melis,yasemin,.songül.. 
mehmet,bekir,nedim,mahmut,naim bey..yasin,tamer,kaan,batu,faruk bey.. anar,bedri,ilter,turgut halil,erkin,murat ... tuğrul,orhan abi. tuna.. 

masanın başında oturuyor..elini uzatıp,
tuna-- gelsene irem.. 
irem-- (tutup,gülümsedim.. çantamı sandalyeye astım..oturdum
 yanındaki sandalyeye ) şaşırdım,mutlu oldum...sizleri,görünce.. 

tuğrul-- bir saattir bekliyoruz,irem.. acıktık yani.. 
irem-- bilmiyordum ki.. buyrun hadi.. 

yiyorlar,içkiler doldurulmuş.. konuşuluyor.. 
faruk-- ama siz yemiyorsunuz,irem hanım beğenmediniz mi yoksa..
irem-- estafurullah faruk bey..elinize sağlık ,mutlaka güzeldir.. 
birazdan yerim.. 

ela çatalına bir sarma almış.. aç,ağzını çabuk ..diyip verdi..

Hiç yorum yok: