Translate

4 Nisan 2014 Cuma

2185.bölüm..

dönerken.. ali beyin koşarak geldiğini gördüm.. kapı da,durdu..

irem-- ali beyy.. arasaydın ya.. ıslandın..
ali-- ben şunu verecektim de.. (cekedinin içinden kuşe kağıtlı,biraz yıpranmış bir dergi çıkardı ..
ingilizce almanca ve fransızca dünya coğrafyası ve tarihi keşifleri yazıyor..)eski ,bilgili bir tanıdık..yani önemli sınavlar yapan ,sorular hazırlayan birisi.. çok güzel bir dergi,faydalandım..canın sıkıldığında,okursun diye bana bu dergiyi vermişti..
sizde sınava girecekmiş siniz,erol bey söylemişti.. belki okursunuz dedim..

irem--(aldım) sen beni düşünüp getirmişsin.. tabi ki,okurum ali bey..
 sağolasın.. rahat mısın,bir eksiğin var mı...
ali-- yoktur.. iyiyim.. ben burhan adındaki delikanlının geldiğinden,
tuna beye bahsettim.. biliyoruz dedi..

irem-- evet,görüştük biliyoruz.. o dosttur,ali bey.. zaten kurtlar istemezdi,öyle olmasa..
ali-- peki..
irem--(döndü ,kulubesine koşarken..seslendim ) teşekkür ederim..çok mutlu oldum..

**********

saat beşten,sekize kadar.. nefes almadan çalıştık..
toplantıdaki elemanların sayıları ,gittikçe azaldı..
nedim ve kemal beyle kaldık..üçümüzün de,konuşacak hali kalmadı ama..

kemal-- irem hanım,bankadan vazgeçinn..

nedim-- çok değerli ve kazançlı bir yatırım.. olmasına rağmen.. zamanlama açısından kemale katılıyorum..  hazır giyim işine girmeye çalışmanız,nakit paranızı bitiriyor..
bankaya bir ton altın bedelini nasıl ödeyeceksiniz,irem hanım.. üç ayda birikmez,giderimiz çok..
tablo ortada.. uçak bizi batırıyor,görmüyor musunuz..
katkı paylarımızı yatıracağız da,o denizde bir damla gibi kalacak..
tuna bey de,bizim gibi düşünecektir.. lütfen intihar etmeyelim..
ondan almıyorsunuz,hasat parası da kullanmıyorsunuz.. zaten vakfın hesabına da yatmış.. alamazsınız..
mülk satmanız da,söz konusu değil.. bana kaynak gösterin,rica ederim..

irem-- giyim işi için,bayilerden alacağım dedim ya.. cafer beyden,çadırdan,tv ,klima satışından da gelecek.
 uçak henüz çalışmaya başlamadı ki..
kendini amorti edip,kara geçirecek bir ay içinde..
bankaya da ortak olacağım.. intihar etmiyoruz,güvenin bana.. ama
gelecek kaygısı taşıyorsanız,katkı payını yatırmayın.. ortak olmayın da.. maaşlı çalışın..siz bilirsiniz.. düşünün,eşinizle konuşun.. karar verin..

kemal-- biz size,güveniyoruz.. orada sorun yok. fazla gözü kara davrandığınızı ve nakit gücümüzü aşan yatırımların, hepsine birden girmenizin hata olduğunu söylüyoruz.. gelir-gider tablosuna göre uyarmak görevimiz.. nankörlük etmiyoruz,allah bin bereket versin kazandık.. kazanıyoruz da.. ya hep,ya hiç konumundayız.. sizler iki kişisiniz ve eşleriniz çalışıyor.. benim öyle değil.. endişem ondan..

irem-- haklısınız,risk hesabı yapıp karar vereceksiniz.. zorlamıyorum..

nedim-- kemall,ağlama şimdi... kira gelirlerin var..çocuklarının geleceğini de garantiye aldın.. ben zorluyorum, gireceksin.. ya batacağız,ya çıkacağız.. o kadar.. ikimizde ortak oluyoruz,yanınızdayız..irem hanım..

irem-- sağolun da,kendisi söylesin nedim bey..

Hiç yorum yok: