Translate

29 Mart 2014 Cumartesi

2184.bölüm..

irem-- henüz kesinleşmiş değil..siz aileniz ve feryal hanımla
gelecek adına kararlarınızı verin de.. haberleşiriz..
behzat-- sağolun ..arzu ediyorum ama benim yerleşmem biraz hayal gibi...birbirimizde çok emeğimiz var,yarı yolda bırakamam..
 yine de,konuşacağız tabi.. hoşçakalın,misafir perverliğiniz için teşekkür ederim..
irem-- rica ederiz,güle güle..

bedri geldi,gülerek.
bedri-- abi feryal hanım aradı.. bekliyormuş.. beraber gidecekseniz,
sen canına mı susadın..
behzat-- (sarıldı kardeşine ) belli mi olur,ablam beni de gönderir diye
 umut ediyorum.. kendine dikkat et..
bedri-- sende.. herkese selam söyle.. yolcu edeyim diyordum ama
 gelmeme gerek yok sanırım..
behzat-- (gülerek) evet,yok..

tokalaştı çalışanlarımla..
bedri şemsiyeyle, arabasına kadar götürdü..

mehmet-- faruk ,bizde gidelim hadi.. piknik için,birşeyler alalım.. tuna beyi de esir ettik.. işleri var..
faruk-- sende ,tuna bey de gidebilirsiniz.. işle ilgili ,bir faks bekliyorum.. kafeye de,durduk yerde bir müşteri çıkmış..çok beğenmiş ,almak istiyormuş.. arayacakmış.. anlaşırsak,belki yarın biz olmayız..
mehmet-- hayırr,olmaz..beraber gideceğiz.. yarın satamazsın zaten..
pazartesi git..
faruk-- .........................
mehmet-- melis ,annenlere haber verdin mi..
melis-- uğradık,söyledim..

mehmet-- tamam, gidiyorum ben..
tuna-- bende gideyim,bari... irem ,ne kıyafet alayım..
irem-- ne istiyorsan,al..ama biraz kalın olsun.. üşüdüm bugün..
tuna-- olur.. gelecekmisin,ben mi geleyim..
irem-- sen gel.. çok işim var.. sınav belgelerim,kimliğim yanımda da.. kalem kutumu unutma..
tuna-- peki..

mehmet bey ve tuna gittiler.. bedri girdi ,içeri..
bedri-- haber verdim..birazdan,bende çıkıp.. onları otelden alacağım.. çetin bey,buluşmayı erteleyelim..konuşamayız dedi.. davut bey de,aramış teşekkür ediyormuş..

irem-- tamam..(songül tabak ve bardakları alıyordu ) ben çaydan,
 birşey anlamadım songül..
songül-- getiririm..
irem-- sağol canım.. faruk bey ,sizi yanlız bırakabilir miyiz..
faruk-- tabi tabi.. işinize bakın..
irem-- ilter bey,hepiniz gelin..  kemal bey,nedim bey.. buyrun..

Hiç yorum yok: