Translate

29 Mart 2014 Cumartesi

2182.bölüm..

monitörün sesini açtım.. köşkün kapısında konuşuyorlar, duyuyorum..

tuna-- buyrun,kimi aradınız..
--irem kara -yasemin (..... ) teslim edilmek üzere çiçek ve irem karaya ,teslim edilecek tatlı getirdik efendim..

tuna--  kimden..
-- anar (..... ) ile bekir (.... )

tepsiyi,mehmet bey aldı.. nedim bey,yasemini çağırdı.. o aldı buketini..
tuna imzalayım diyor da, baktım tatsızlık çıkacak.. ben indim aşağıya.. merhaba dedim oturanlara.. ve çiçeğimi aldım..
adamlara bahşişlerini verdim, gittiler..

tuna--  zarfı aç,zarfı .. durduk yerde niye göndermiş,anlayalım..
güldüler..

irem-- (buketi sehpaya koyup,zarfı aldım..) yaseminn..
yasemin-- (gülerek,bana baktı ) özür diliyor..
irem-- iyii.. (elimdeki zarfı açtım,kartta )
"ortağım; minnettarım.. sorun çözüldü,kişi bulundu.. sorgulanıyor da,
iş amatörmüş ,içim ferahladı.. kız valla,ben seni seviyorum..
 dile benden, ne dilersen ..
bekir"

tuna-- (bana bakıp,gülümseyerek ) bunu sana yazdığına göre..
bekir bey de,uçuştan etkilenmiş sanırım..
irem-- hah hah hah..

nedim-- ne yazmış ki..
irem-- sorun çözülmüş..
tuna-- sorun neydi de, bildiriyor.. yine ne oldu da,dile benden ne
dilersen diyor ki... hayır,çiçek göndermek ne alaka.. arasa olmuyor mu..
irem-- sakin ol,kocacığım..sonra konuşuruz...

mehmet--  (gülümsedi) irem hanım,çalışma şartlarınız zormuş ..
nedim-- ohoo,daha bu ne ki..

irem-- (gülerek,çiçeği gülçinin masasına koydum .. tunaya da,elimle otur diye işaret ettim) nedim bey,tunayla başbaşa bırakırım seni.. haberin olsun..
(güldüler )  bu aşama önemli olduğu için..tuna,benim adıma ..sınav stresimi yaşıyor.. şartlarımı çok kolaylaştırdığını da,bildiğim için ses çıkarmıyorum.. diyerek konuyu kapattım..
behzat bey ilgilenemedim ,kusuruma bakmayın.. lütfen..

songül baklavaları ve çayları getirdi..ikram ediyor..

behzat-- ne kusuru ,irem hanım..
faruk beyde geldi ..
faruk--(gülerek ) yine mi tatlı ..telefonu kaçırmadım, inşallah..
mehmet-- ohoo,bire biri kaçırdın sen..

faruk-- (oturdu) cık,benim şahit olduğum ..kesin daha iyidir..
nedim-- (bana bakıp ) hangisi favoriniz,o neydi ki..
kemal-- tabancaymış.. anladın sen onu..

tuna-- irem-- hah hah hah..

Hiç yorum yok: