Translate

29 Mart 2014 Cumartesi

2181.bölüm..

şule de,katolog resimlerini sözleşme metinlerini ayırmış..
sırasına koyuyordu..

şule-- (..... ) markalı bir mantom var ve almanyadan almıştım..
 pazarımıza mı giriyorlarmış..
irem-- Türk malı,o marka.. fabrika İstanbulda,önce yurt dışına ihracatla başlamışlar.. yurt içine ,yeni girecekler.
(sözleşmeleri aldım ,okurken )

şule-- pardon,bana vereceğiniz görevde..
yani bayilik düşünüyorsanız ;hayal kırıklığı yaşamamanız için bilmenizde fayda var..  mağaza ,çalıştıramayacağım gibi. satışta da, kesinlikle yeteneğim yok.. anneme  benzememişim, o konuda.. beş yıl önce kapattığı butiğinde, kendisi çok güzel
satış yapardı.. işi olup,beni yardıma çağırdığında.
hiç beceremezdim..oradan biliyorum..

irem-- annen niye kapattı..maddi sıkıntı mıydı yani..

şule-- kapalı,kutudur bizimkiler.. bir gece yemek yerken..
dükkanı kapattım demişti..o kadar.. ikisi de anlatmaz ve aile arasında bile hiç para konuşulmaz bizde..
ablam önce gideceği için.. adresler verip.. dükkanlarının,mağazalarının kirasını gidince sen al demiş te..
kazandığıyla aldığını ve yatırımları olduğunu..daha yeni öğrendik..mesela..
 annem ;elit çevresi çok geniş,yabancı ,albenili ve konuya vakıf,
bir kadındı.. babam,kıskanmış yada ..eşinin,ticari başarısını kabullenememiş bile olabilir..

irem-- anladım.. ben bayi olmak değil, bayilere verme niyetindeyim..
fabrikayla,benim adıma muhatap olup.. satışı yöneten ,koordine eden sen olacaksın..  bayiler satacak..
şunu bir okuyayım da.. belki Adana bayiliğini mehmet yada faruk beye önerebilirim..
biraz önce, öyle birşey söyledi.. ama şimdilik aramızda kalsın..

şule-- (gülerek ) peki..
telefon çalınca aç dedim.. açtı.. bende dikkatimi verdim okuyorum..

şule-- buyrun.. .................. hım,görmüyor... birşey okuyor da...
irem--(başımı monitöre çevirdim.. tuna, vahide hanımın odasından arıyor.. )ver şule..
şule-- ben iniyorum..
irem-- tamam canım..

fincan ve bardakları alıp çıktı odadan..

irem-- efendim..
tuna--(kısık sesle ) daha bitmedi mi.. nedim ve kemal bey sıkıldı,işleri varmış..behzat bey de gece gidecekmiş,teşekkür etmek istiyor.. biz gideceğiz.. bedri oflayıp,pufluyor.. hepimiz seni bekliyoruz.

irem-- faruk bey ?
tuna-- hı,o hayatından memnun.. melise yardım ediyor muş..
mehmet bey de rahatlamış.. kutladık,viski içiyoruz..
eve gidip ,eşya hazırlayım diyorum ama gidemiyorum ki..

irem-- sözleşme okuyorum,birazdan çağırırım..
bahçeye iki adam girdi..
birisi buket,birisi tepsi taşıyor.. sen bak da.. çiçek banaysa alıver..

tuna-- (gülerek kameraya baktı) ............. sen anladın beni..
irem---hah hah hah..

kapatıp.. çıktı.. monitörün sesini açtım.. köşkün kapısında konuşuyorlar,duyuyorum..

Hiç yorum yok: