Translate

29 Mart 2014 Cumartesi

2180.bölüm..

şule--pekii.. kalmak ve beraber çalışmak istiyorum.. irem hanım..
vereceğiniz görevi de,kabul ediyorum.. kararımı verdim,kuşkum kalmadı.. ..beklediğiniz için de,teşekkür ederim..

irem-- (gülümsedim )hepimizin hakkında hayırlı olsun.. çok sevindim,tebrik ediyorum.. uzun yıllar aile olarak,kalırız inşallah..

mehmet--şule-- inşaallah..

irem-- şimdi konuşabilirim,izninizle..
mehmet-- biz inelim,aşağıya..
irem-- siz bilirsiniz de,oturmanızda sorun yok.. yanınızda da konuşurum.
mehmet-- ben ineyim de,müjde vereyim ha şule..
şule-- peki..

o çıktı.. ahizeyi kaldırıp,turgutu aradım..
irem-- turgut,yasemin geldi diyip.. bağlasın..
turgut-- tamam..

irem-- (beklerken,şuleye sigara uzattım.. ikimizde yaktık ) eminsin değil mi..
şule-- hımm,evet..

leyla-- irem hanımm.. merhaba..
irem-- merhaba leyla hanım,nasılsınız..
leyla-- sağolun,iyiyiz şükür.. sizler de iyisinizdir,umarım..
irem-- iyiyiz,bizde.. buyrun sizi dinliyorum..
leyla-- yasemin hanıma anlatıyordum,gelmeniz çok iyi oldu.. çünkü
çok zamanımız yok,kararınızı iki-üç gün içinde vermenizi isteyeceğim..
İstanbul İzmir,Ankara ve Adanaya bayilikler verilmesi kararı alındı..
bekleyen,tecrübeli işletmeler olduğu halde.. ilk sizi aradım..

irem-- sağolun.. anlaşırsak,hiç pişman olmayacağınızın garantisini veriyorum..

leyla-- emin olmasam aramazdım,zaten.. iki teklif sunmayı kararlaştırdık..
 ya yurt içine.. Ankara,İzmir,Adana İstanbul bayilerini bularak..siz verirsiniz.
 yada sadece Adanaya bayi olursunuz...
mekan bayilerden..iç düzenlemeler..reklamlar..nakliye,promosyonlar
ve elemanların eğitimi bizden.. katoloğumuzu ,diğer mağazalarımızın resimlerini.. şartlarımızı..bedeli,kar oranlarını ve sözleşme örneğini, incelemeniz için faksladım..
(şuleye gelen faksları al,getir diye not yazıp uzattım..  getirmeye gitti)

irem-- leyla hanım,faksları istedim getirecek arkadaş.. bu işlemler için öngördüğünüz ,süre nedir.. para ne zaman yatırılacak,mesela..

leyla-- diyelim ki;yurt içi muhatabımız siz olacaksınız..
ön sözleşmede  ,tüm bedelin dörtte birini ödeyeceksiniz..
 bayileri bulmanız,şartları sağlamanız için ..bir ay süreniz olacak..
 tamamladığınızda.. evraklar, adreslerle geleceksiniz,sözleşme yapacağız..
sonra bizim dekorasyonumuz,bayiler ve çalışanları bilgilendirme .. reklam,sürecimiz başlayacak..
 hepsi dört ay içinde bitmek zorunda.. üretimimiz şubat ayından itibaren,faaliyette olacak mağazalar için..şimdiden artırılacak,çünkü..
eğer bayilik düşünüyorsanız..sizi tercih etmemiz için ..hem rakiplerinizin arasından sıyrılmanız ..hemde üç aylık tüm giderleri peşin yatırmanız gerekiyor.teminat mektubu da var ..siz inceleyip, bana haber verin lütfen..

irem-- peki leyla hanım..ben iki önemli sınav için Ankaraya gidiyorum bu gece.. müşavirim ve avukatımla inceleyelim. çarşamba günü,kesin cevabımı veririm size..
leyla-- peki,anlaştık.. sınavda başarılar diliyorum.
ve özel olarak, size kapımız her zaman açıktır.. ziyaretinizden,mutlu oluruz..başımızda gezdirsek bile,hakkınızı ödeyemeyiz..

irem--  estafurullah,çok teşekkür ederim.. zafer bey ve size de,bizim kapımız açık.. huzurlu,mutlu günler diliyorum..

kapatıp.. derin bir nefes aldım..
şule de,katolog resimlerini sözleşme metinlerini ayırmış..
sırasına koyuyordu..

Hiç yorum yok: