Translate

24 Mart 2014 Pazartesi

2177.bölüm...

mehmet-- nereden başlayacağımı bilemedim..
beklentilerim ve konumumdan dolayı  bana göre sorun yok..
mutluluğun önemini biliyorum, şuleyle beraber her yerde yaşar..
şartlara da uyum sağlarım..  işi hakan da ,yürütür.. bende boş kalmamak adına birşeyler yapar.. şule için,düzenimden vazgeçebilirim..
fakat şule şartlandırılarak büyümüş.. nankörlük olarak algılamayın.. çok da memnun halinden.. ama tezi bittiğinde ..nasıl düşüneceğine emin değil,hala..  tahmin ederek karar vermek,ikimiz içinde ..çok zor.

şule çaylarla geldi.. verip oturdu yerine..

şule-- beni beklememişsin..
mehmet-- çok ısrar etti,irem hanım..
irem-- bilmediğim,konuşmadığımız birşey söylemedi.. endişelerden,beklentilerden bahsediyordu.. ne zaman evlenmeyi düşünüyor sunuz.. yüksek lisansın bitmesini ,bekleyecek misiniz  yani..

şule-- daha beş ay var.. mehmet beklemem.. yarın evlenelim diyor..
Ankaraya , buraya gelmeye de razı..sizlerle,hiç bir sorunum yok..
rahat ve mutluyum.. annem karışmadı,babam da.. sen bilirsin,düşün taşın dedi ama ben,hala emin değilim..

mehmet-- siz şuleye ,özel bir görev vermeden.. evlensek ve okulla ilişiği kalmasa.. o zamana kadar beklemeniz ,mümkün mü..

irem-- (çayımdan içtim bir yudum )  karar verip..bana kalacağım derse,hayatınızın bir düzene girmesi için beklerim..
ama gidecekse,beklememin bir anlamı kalmaz mehmet bey..

şule-- o zaman,çalışamam da..değil mi..
irem-- yoo,çalışırız.. ama huzurlu olur muyuz onu bilmiyorum..
amacımı,sana anlatmıştım..  önümde çok engelli ,bilinmeyenli dört yıl var.. kendimi okumaya ,öğrenmeye verebilmem için..işin rayına
oturmuş olması ve burayı düşünmemem lazım.. güvenebilmeli ve kontrollerle idare edebilmeliyim.. tek başına olacağımdan da ,haberin var.. lütfen ,bana net bir cevap ver ki.. yatırım yapıp yapmayacağımı ,bileyim.. anlatabildim mi..

mehmet-- nasıl tek başına olacaksınız..
irem-- tuna kısmetse,kasım ayının sonunda.. harward üniversitesine.. doktorasını yapmaya gidecek mehmet bey..
mehmet-- aaa..

irem-- iş arkadaşlarım ve dört beş kişi haricinde,ailelerimiz dahi bilmiyor henüz.. iş dünyasının dedikodusu bol ve acımasız.. boşandılar,terk etti laflarına maruz kalmamak için.. tuna ,duyulsun istemedi.. benim acele etmemin.. uçak almamın, sebebi de o.. sanırım daha iyi anladınız,şimdi..

mehmet-- evet ama çok şaşırdığımı da itiraf ediyorum.. tuna bey açısından kariyerin ,ayrı kalmak pahasına önemli olacağını hiç düşünmemiştim..

irem-- değil,zaten..sonraki yıllar için,hayali ve planıydı.. ama
başvuru yapmamışken.. notlarının yüksek olması sebebiyle..
yüzde elli burs teklifiyle,davet  edildi.. bazı fırsatlar hayatta bir kere karşına çıkar.. keşke dememesi,kullanması için.. ikna ettim.. o fedakarlık yapmıştı,bende yapıyorum.. yani çok zor kararları,bizde veriyoruz..  (içimi çekerek ) neyse.. durumun özeti böyle..

mehmet-- hayırlısı olsun diyelim..(şuleye bakarak)
biz hayatımızı planlamaya çalışırken.. çevremizi de etkiliyoruz..
irem hanım,seni.. hakan,faruk,davut beni bekliyor..  artık cevap vermen şart oldu..

telefon çalınca açtım.. onlar aralarında fısıldaşıyorlardı..
irem-- evet..
nedim-- irem hanım,neler oluyor..ilk aradığımda size bağlamadı,murat bey.
irem-- birşey olmuyor.. mehmet bey ve şuleyle konuşuyoruz da..telefon ,bağlamayın demiştim.. şimdi,nasıl bağladı.. tehdit mi ettiniz yoksa..
 nedim-- yoo.. ben tuna dedim.. acemi ya,anlamadı..
irem-- hah hah hah.. siz çok yaşayın.. hiç güleceğim yoktu..

Hiç yorum yok: