Translate

24 Mart 2014 Pazartesi

2178.bölüm..

telefon çalınca açtım.. onlar aralarında fısıldaşıyorlardı..
irem-- evet..
nedim-- irem hanım,neler oluyor..ilk aradığımda bağlamadı,murat bey.
irem-- birşey olmuyor.. mehmet bey ve şuleyle konuşuyoruz da..telefon ,bağlamayın demiştim.. şimdi,nasıl bağladı.. tehdit mi ettiniz yoksa..

nedim-- yoo.. ben tuna dedim.. acemi ya,anlamadı..
irem-- hah hah hah.. siz çok yaşayın.. hiç güleceğim yoktu..

nedim-- amin,hep beraber yaşayalım.. şimdi döndüm..
anar, ayça hanımın başında bekliyordu.. emri varmış da, bekir beyin.. anara ,aç kapıyı dedim.. içeri girdik..  şaşırdılar..
anar çetin beye, ingilizce anlatırken..
bekir bey bana ;ne çabuk haber aldın da,geldin..
patronun,kontrol etmeni mi söyledi..bu kadar acil olan ne "dedi ..
 koluna girip,dışarı çıkardım ve anlattım..
sonrasını tahmin edersiniz nasılsa..
ben oradayken,inceleme ekibi odasında beş böcek bulunca..
bekir bey yıktı ortalığı.. küfürler havada uçuşurken.. ben ayrıldım.. size minnettarmış..

irem-- off of.. sağol..
nedim-- sizde sağolun..haber iç açıcı değil ama bundan sonra daha
 dikkatli olur, en azından.. geleceğim ama bilin istedim..
irem-- peki, görüşürüz nedim bey..

monitörden.. tuna,behzat bey ve faruk beyi salonda.. .
kemal beyi de, odada turgut ve bedriyle konuştuğunu gördüm

irem-- mehmet bey.. birşey sorabilir miyim..
mehmet-- tabi,buyrun..
irem-- İstanbulda kullandığımız jeep,bana nasıl gönderildi.. bir anlatır mısınız ..yani bana gönderildiğini.. hediye edeceğimi kim biliyordu..
mehmet-- hakan biliyordu.. ozana da,irem hanıma gidecek.. jantı,lastiği sildir dedim.. ben ve şöför..eren beyle,gönül hanımın araçlarını  götürdük.. ama ozan ,nakliye aracına size gelecek jeep i yüklerken.. boyasını ,boydan boya  çizmiş..

şule-- pardon,ben iki dakika aşağıya inebilir miyim..
irem-- buradaki banyoyu kullanabilirsin.. tuna ve behzat bey gelmişler de..
şule-- tamam..

o çıktı..
mehmet--  galeriden,hiç kullanılmamış araba gönderdim size (fısıltıyla )  naim bey,beni ziyarete geldiğinde..önce müşteri gibi.. o arabaya oturmuş.. alacakmışcasına ,uzun uzun incelemiş..gözüme batıyordu,benim de.. bir sorun mu var.

irem-- yok yok..  hakan beye ödeme için,faturayı gönderin dedi yasemin..  abim bilir,ben bilmiyorum demiş.. bana da jeep,değişik gelmişti zaten. onun için sordum..

mehmet-- tuzağa düştüm desenize..
irem-- bu tuzak sayılmaz.. tuzağı başkaları kuruyor ..
mesela bekir beyin odasından,beş dinleme cihazı çıkmış..daha da inceleme bitmemiş...

mehmet-- yapmayın.. siz nereden anladınız,peki..

irem-- anar ,birden bire bekir beyin ..bankayı satacağı,iflas ettiği
dedikodusu çıkmış.. yalanladık ama santral kilitlendi demiş de..
bekir bey banka meselesini ilk sana söylüyorum,kimse bilmiyor dediğinden.. bir kaçak olduğunu,  anladım..

mehmet-- ( gözlerini açarak)yanii, bankayı siz mi aldınız..
irem-- yok,canım ..yüzde ellisini alacağım..başkasıyla ortak olmak istemiyormuş,ısrar etti....bilmiyorsunuz,sakın çaktırmayın..

mehmet-- çaktırmam .. yanlız,gerçekten gurur duydum.. maşallah diyorum.. e hani ,darda değil demiştiniz.. (sigara ikram etti,yaktı )

irem-- (gülümsedim )teşekkür ederim..
bekir beyin babası.. çalınır kaybolur,paranızı.. bir yerde tutmayın..
farklı yerlere koyun dermiş.. o da,aynen öyle yapıyor..
zorla verdiği,ihtiyat akçelerinden..bir miktarı da bende kazanıyor,ondan biliyorum.. bekir bey,darda değil..
emin olun,hiç de kalmaz maşallah...

çok uluslu ,devasa bir iş için.. uzun vadede çok karlı  ama çetrefilli
bir teklifi vardı bana.. uğraşamam diyip,kabul etmemiştim..
yani bu parayı,o iş için kullanacak.. söyledi..
ve kesinlikle zarar etmeyecek.. bekir ağa, yaş tahtaya basmaz..  mesela ;proje bittiğinde,bir saatte kazandığı ile bir banka alabilecek.. konumda olacak..

mehmet-- allah huzurlu,sağlıklı harcamak nasip etsin de..
neden yok dediniz,bu kadar karlıysa..
irem-- amin.. kontrolüm dışında gelişebilecek,olaylar fazlasıyla,riskliydi.. huzurumu,planlarımı bozmama değmeyecekti,tercih etmedim..

mehmet-- şule için düşündüğünüz işi öğrenebilir miyim.. belki,beraber çalışabiliriz.. yada size ortak olabilir miyim, diye soruyorum..
irem-- belki olabilir... ona söyleseydim ,kabul ederdi ..siz bilseniz,
 baskı yapabilme ..ihtimaliniz var.. önce kararını vermesini bekleyelim.. etkilemeden.. hür iradesiyle,kalacağım diyebilmeli..

 şule,kahve yapmış bize.. içeri girip,ikram etti ve oturdu yerine..

mehmet--şulee, ne oldu.. ağladı mı sen...
şule-- hımm.. duygulandırdılar beni..
mehmet-- kim,niye..

Hiç yorum yok: