Translate

24 Mart 2014 Pazartesi

2176.bölüm..

üçümüz,asansörle çıktık..
odam da..  ışığı,klimayı açtım.. oturdular karşılıklı..
bende yerime geçtim..

irem-- (yandaki dosyalardan,  kiralık yazanı aldım..dört katlı..
sekiz dairesi de..eşyalı olan, en yakın apartmanın adresini yazdım..
 telefonu tuşlayıp,bir sigara yaktım..)
yasemin, adres söylüyorum yaz.. (yazdı ) vahide hanımın odasında ki küçük kasada,bu adresin sekiz anahtarı var.. dördüncü kattaki
iki dairenin anahtarını ,bedri beye ver.. halil,erkin ve murat beyle
 yarın taşınsınlar.. eşyalıymış de..

yasemin-- tamam..
irem-- tuna hariç telefon bağlamasınlar..
yasemin-- tamam..
irem-- neyin var senin..

yasemin-- odaya geldiğinde ..ilter birşey sormak için ahuyu aradı,
ulaşamadı..  önemliymiş,anarı aradı.. ona da,ulaşamayınca..
ben direk hattından aradım..
on- on beş dakika önce,aniden ..bekir ağanın bankasını  satacağı ,
hatta iflas ettiği dedikodusu çıkmış..  santral kilitlenmiş,meğerse..

irem-- ee..
yasemin-- merkeze adeta hücum etmişler.. arayanlardan,gelenlerden öğrenmişler  ve yalanlamışlar da..
bekir bey de,çetin beyle görüşüyormuş.. ayça hanım,emir kesin..
dedikodu için ararsam.. işimden olurum anar bey.. arayamam demiş.
müdürler,çalışanlar .. endişeli sorularla.. anarı bunaltıyorlarmış ki,
ben aramışım..  olanları henüz anlatamadığı için,bana patladı..
gelmedin,evlenemedik.. vs.vs.. canım ona sıkıldı..

irem-- yaseminn.. bana güveniyorsun, değil mi....
yasemin-- evet,güveniyorum..
irem-- o halde, canını sıkma.. yok öyle birşey..
yasemin-- peki..

irem-- (kapatıp..yeniden tuşlara basarken.. ) mehmet bey,bu son..
mehmet-- önemli değil,irem hanım..
şule-- ben çay getireyim..

o çıktı.. saliha hanımın zarfını açtım..
irem-- alo,nedim bey..
nedim-- merhaba irem hanım..
irem-- merhaba.. bir ricam var ,sizden.
yağmur yağıyor ama bekir beyin,iş yerine gidip..dinleniyor olabileceğini ve odasını kontrol ettirmesini söyler misiniz..
bankasını satacağına ,hatta iflas ettiğine dair.. aniden
bir dedikodu çıkmış.. acil uyarılması lazım..
nedim-- anladım,hemen gidiyorum..
irem-- teşekkürler..

kapattım ve mehmet beye bakarak..

irem-- evet,sizi dinliyorum mehmet bey.. buyrun..
mehmet-- (gülümseyerek ) şule gelsin de..

irem-- gelinceye kadar, başlayın siz.. (dosyayı kaldırıp..
kül tablasını boşalttım.. ıslak mendille elimi,sildim.. monitörü açtım.
mektubu bile okudum ..çiçeklerimi sularken ) mehmet bey,niye konuşmuyor sunuz..

mehmet-- nereden başlayacağımı bilemedim.

Hiç yorum yok: