Translate

24 Mart 2014 Pazartesi

2175.bölüm..

irem-- iyiyim,gönül.. sizler nasılsınız.. abim,iyileşti mi..
gönül-- çok şükür,daha iyi.. tecriti kaldırdım.. evde gezebiliyor..

irem-- (güldüm ) şikayet etmiş tunaya.. hasta olma,irem seni eve de almaz demiş.. sevgilerimi gönderiyorum.. benim için,mısır patlat ona..
gönül-- hah hah hah.. tamam elticiğim.. sana başarılar dilemek için aradım.. git ve kazan anlaştık mı..
irem-- anlaştık,teşekkür ederim.. öpüyorum sizi.. selam söyle..
gönül-- söylerim,sende söyle.. öptüm,iyi günler..
irem-- size de..
kapattım..

irem--  beklettim sizi..  (songül çay doldurmuş verdi.. )
mehmet-- estafurullah da.. hayırdır,bekir bey dara mı düşmüş..
faruk-- birşey sattı da,ne ..böyle telefonda alış- verişe de,
hiç şahit olmamıştım..
şule-- ne kadar çabuk,ağlayabiliyor sunuz irem hanım..

irem-- (gülümsedim ) hiç sorma,bizim sülalenin hanımlarıyla dalga geçerdim.. ben de,onlar gibi oldum.. şule..
bekir ağa,maşallah.. dara düşmez.. mehmet bey..
ne aldığımı,önce tuna duysun..size de söylerim.. faruk bey..
odama,çıkalım mı..

faruk-- siz çıkın, daha rahat edersiniz.. bende,büroyla konuşacağım.
mehmet-- faruk,saçmalama oğlum.. niye rahat etmeyelim..
faruk-- gelecekle ilgili,özel konular kararlar konuşulacak.. şule belki,yanımda konuşmaktan çekinecek.. anlayışlı olsana, mehmet..

irem-- faruk bey,hep böyle olun inşallah.. konuşalım..
melisle ,sizi de dinlemek isterim..
faruk-- olduğumu göreceksiniz,irem hanım.. Ankarada konuşuruz,kısmetse.
irem-- peki..

*******
elimizde çaylarla salona  geldik..
erkin ve halil bey de oturmuş çalışıyorlardı.. selamlaştık..
irem-- faruk bey,istediğiniz yerden arayın.. heryer emrinizde..
faruk-- tamam,ararım..

halil-- (bir zarf verdi ) bunu saliha hanım gönderdi.. odayı ne zaman
boşaltacağımızı sordu.. kusurumuz mu oldu dedim.. siz istemişsiniz,öyle mi..

irem-- evet.. sizlerle konuşamadık,bilmiyorsunuz.. işe başladığınız için,gelip gitmeniz kolay olsun diye.. yakın bir yer, daha uygun olur dedim.. bedri beye söylerim,yarın taşınırsınız..
halil-- peki..

üçümüz,asansörle çıktık..

Hiç yorum yok: