Translate

24 Mart 2014 Pazartesi

2174.bölüm..

irem-- tamamm,bir daha onu da yapmam..
bekir-- hah hah hah.. müsait misin..

irem-- mehmet bey,faruk bey ,şule çay içiyoruz..
bekir-- hımm.. dinle öyleyse.. hani İstanbuldayken bir işten bahsetmiştim ,sen hala aynı düşüncede misin..
irem-- evet..

bekir-- peki.. bende sözünü tutup,çetrefilli yoldan vazgeçtim..hiç kimseyi karıştırmadan, nakit desteklemeye karar verdim..
 ilk sen duyuyorsun,başkasına söylemek ve ortak olmak ,istemiyorum.. işin,seninle hiç ilgisi olmayacağı garantisini de vererek..  bankanın yüzde elli hissesini, öneriyorum sana..lütfen alırım de, hadi..

irem-- (gülerek )hadi ? leblebi çekirdek almıyoruz,farkındasın
değil mi..
bekir--  (içini çekerek )herşeyin farkındayım.. ama durum bu..
irem-- bedeli  ve ne zaman istediğini söyle ,cevap vereyim ..

bekir-- şöyle söyleyeyim.. bir kilo 24 ayar külçe altın,bugünkü rayiçten x.xxx.xxx lira ..bir ton külçe altın, bedeli istiyorum.. bu da,sana özel.. tamam dersen.. senin için ,üç ay beklerim.. ve yatırdığın miktarı,bir ay içinde amorti edersin..onu da söyleyim..

irem-- peki,tamam..
bekir--................  tamam ?.. kabul mü ettin.. düşüneyim mi diyorsun..
irem-- kabul ettim ,canım.. ama usulen konuşmak istediklerim var..
döndüğümde ,detaylı konuşur kesinleştiririz.. tamam mı ortak..

(kulağıma gelen seslerden, anladığım kadarıyla ağlıyor..
benim de gözlerim doldu,anında ama..)
irem-- bekir ağaa,seni sevindirmeye de gelmiyor..
kriz falan geçirme sakın.. daha beni istediğine illallah diyeceksin..
oo,ne planlarım var..

bekir-- (burnunu çekip) razıyım..sağol,ortağım..allah da,seni sevindirsin.. ne muradın varsa,versin..
irem-- (gözümden bir damla yaş düştü ) amin,senide.. ablama selam söyle.. görüşürüz..
bekir--as.. yolun açık olsun.. başarılar diliyorum.. sağlıcakla kal..
irem-- sağolasın..

kapattım.. gözümü silip..
irem-- kusura bakmayın.. (telefon yeniden çaldı,açtım ) buyrun...
gönül-- iremm,nasılsın canım..

Hiç yorum yok: