Translate

24 Mart 2014 Pazartesi

2173.bölüm..

tuna koşarak gitti.. bende arabayı arayıp nail ve güllüyle konuştum.. moralleri yerindeydi.. kapatmıştım ki.. songül,hadi buyrun dedi..

yasemin-- ben atıştırdım,evdekiler de iyilerdi..selamları var..
irem-- as.. tamam.. melis ,bedri,ilter ve turgut  gelsin.. hadi buyrun,murat bey sizde..
murat-- size afiyet olsun..ben de ,yedim..

kalktılar mutfağa gidiyoruz..
irem-- murat bey,erkin bey nerede..
murat-- toptancıdan çek almaya gitti.. ilter bey,gecikeceğiz diye aramıştı da..
irem-- peki..

hep birlikte mutfakta yemeğimizi yedik..
bedri-- eline sağlık songül..
songül-- afiyet olsun da.. salata hariç ben yapmadım..
ilter-- bedri de,salata için diyordu canım..

güldük..

şule , melis turgut tabakları kaldırmasına yardım ettiler.. bende çay doldurdum.getirip ikram ettim.. mehmet bey,sigara verdi.. içiyoruz..

irem-- ilter bey, fakslar gitti mi..
ilter-- evet.. diğer toptancılardan da,çekler gelmiş.. dosyaladım..
hesap dökümü çıkardım.. reklamlarla ilgili konuşacağım.. ben izninizi istiyorum..

irem-- tamam,bitince göreyim.. burayı aramışsın,otelden..diyorum ki..
ilter-- sözünüzü kesiyorum da.. ödedim ben..
irem-- (gülümsedim ) ilter bey,kesmeseydin.. ödediğini al ve..
gider göster,diyecektim..
ilter-- peki..

bedri--işi yoksa,melis bana yardım edebilir mi..
irem-- (gülerek ) ne oldu,işin içinden çıkamadın mı..
bedri-- karda mıyız ,zararda mı anlayamadım daha.. başım döndü.. rakamlardan..
irem-- peki.. çeki karıştırmadan yaz.. ingiltere ve hollanda havayolu bilet ücretini öğren.. bu gece gideceklerse,saati sor..

bedri-- tamam.. helikopter tuğba hanımı sorunsuz,bırakmış..
çetin beyde,dönmüş.. az önce arayıp .. bana bilgi ver dedi..
akşam buluşacağız..
irem-- anladım....

melisle,çaylarını alıp gitti onlarda..  telefon çalınca ,turgut açtı..

turgut-- bahadır holding,buyrun.. ............ merhaba azra hanım.. .................. .........................................................................................
peki,size de iyi günler.. (kapattı.. ) selamı var,evlerine gitmişler
haber vermek için aramış..
as dedik..
yeniden çalınca,tekrar açtı..

turgut-- bahadır holding.. buyrun.. ....................  veriyorum..bekir bey(uzattı bana) ben içerideyim..
irem-- (aldım,ahizeyi kapatıp) peki.. kemal beyle konuş.. hesap dökümü çıkarıp,gelsin.. philipin ödemeleri yapılmış mı,kontrol et.. aksama olmasın..  (başını salladı,ahizeyi kulağıma tutup..) buyur bekir ağa..  yağmurda ıslanmadık diye, teşekkür mü edecektin..

bekir-- he sağol,sayende ıslanmadık da.. benim minibüsümü göndermişsin.. zarardayız..  herkesi evine,işine..oteline gönderdim..

irem-- tamamm,bir daha onu da yapmam..
bekir-- hah hah hah.. müsait misin..

Hiç yorum yok: