Translate

24 Mart 2014 Pazartesi

2172.bölüm..

tuna-- halis ağa,burayı nasıl bulmuş.. ne diyordu..
turgut-- mimar onur beyi, sordu.. bir faks gönderilmiş kendisine.. onun gönderdiğinden kuşkulanmış.. altında da,net olmayan numaramız varmış.. irem hanımda öyle birisi çalışmıyor ,dedirtti..

tuna-- sağol turgut.. (bana bakıp,gülerek) uyanıksın da..
benimle ne gibi bir bağlantı kurabildin ki.. aydınlat beni..
irem-- galip beyle,emel hanım buradalardı.. dikkatsizlik yapmışsın..
tuna-- nasıl..
irem--  irtibat için,saliha hanımın ev numarasını vermişsin..
tuna-- hımm, onlar anlayıp da mı gelmişler..

irem-- galip bey anlamaz olur mu..ama "etkisi var mı,bilmiyoruz..
 yinede ağız tadı getirdik" dedi. emel hanımı kuşkusundan
 kurtardım..halis ağayı tanımıyoruz ..lakin ,özgeçmişi tuna ilgili birisine verirken..ev numarasını eklemiş olabilir dedim..
seninde bizimde zamanımız yok ,diyip kalktı..yağmur başlamıştı..halil beyden rica ettim..

tuna--  yakalayan sen ol da.. dikkatsizlikler de, bana ait değil..

irem--  onur faksı bürosundan çektiyse,ikimizi de.. yakında.. bulur,biliyorsun değil mi..
tuna-- (güldü )  merak etme,bulamaz.. hiç onurdan,faks çekmesini
ister miyim .. haberi ve ilişkisi yok..

irem--  iyi.. madem süt fabrikamız var.. naili ,staja gönderelim bari..
tuna-- hah hah hah..  yok canım.. ne fabrikası.. bizim değil ,kesinlikle..
irem-- tamam tamam,anladım..

faruk-- burası bayağı aksiyonluymuş,ağzım açık kaldı....
murat-- aa,daha ne gördünüz ki.. irem hanımın,atletizm rekor denemeleri de var.. rüzgarından savrulduk,gecen gün..

tuna--turgut--irem--faruk--  hah hah hah..

mehmet bey,şule ve yasemin içeri girip.. şemsiyelerini,
şemsiyeliğe bıraktılar..
mehmet-- bu nasıl yağmur ya.. kovayla dökülüyor sanki..
tokalaşıyorlar..

irem-- hoşgeldiniz.. yağmurumuz meşhurdur.. artık sizinde,
yağmurunuz olacak mı ..ben onu merak ediyorum..
faruk-- cevap ver hadi..
mehmet-- (gülümseyerek )bir nefes alsaydık, irem hanım..
tuna-- siz ,konuşun.. benim çiftliğe gitmem lazım..

mehmet-- gitmeseydiniz keşke.. irem hanım, asabi gibi..
faruk-- kriz yönetti de, süperdi..
tuna-- (gülerek) naille güllüyü götüreceğim.. bana da,sitemli ..acısını sizden çıkarabilir..

şule-- size ha,ilginç..
yasemin-- bence de..
tuna-- yaa,oluyor işte arada sırada.. başkaları yakıyor beni..

irem-- yanmış değilsin,henüz.. yağmur yağıyor..arabanın yanına,
gidemeyeceğim.. naille güllüye ..esma kadına ,selam söyle..
tuna-- ara,kendin söyle canım..
irem-- buraya kadar gelmişken,içeri girmediler.. selam gönderiyorum ,daha ne..
tuna-- (gülerek ) ilaçlar,nailin bağışıklık sistemini zayıflatmış..doktoru kendini,on gün koruyacaksın dediği için.. ben inmeyin dedim.. onların suçu yok..

irem-- (güldüm) iyi ,ararım öyleyse..
tuna-- istediğin birşey var mı..
irem--  portakal istesem toplayamazsın.. dikkatli git..rüzgarı okşa ..fatmayla,hüseyine selam söyle ve  çamurdan uzak dur..
tuna-- as.. çamur da,kalmadı ki artık.. hep tuğrulun,iş güzarlığı..
irem-- hah hah hah..


Hiç yorum yok: