Translate

15 Mart 2014 Cumartesi

2171.bölüm..

içeri girince.. klimayı açıp,kış moduna getirdim..
irem-- hoşgeldiniz faruk bey.. otursanıza..
faruk-- (oturdu ) hoşbuldum.. siz mi erken geldiniz,biz mi geciktik..
irem-- yok yok ,gecikmediniz.. ben gidemedim,burada değiştim..
melis-- ben işime bakayım..
irem-- tamam canım..

songül fincanları tabakları alıyor..
songül-- çayımız hazır ama isterseniz kahvede yapabilirim, faruk bey..
faruk-- çay içerim,songül..
irem-- songül,yanında ikram edeceğin birşey var mı..
songül-- var var..isterseniz ,zeytinyağlılar ve yemekler de var..
irem-- o halde ,sen hazırla da.. gelelim,çayı sonra içeriz..
songül-- tamam..

irem-- tunayı arayım,geliyorum faruk bey..
faruk-- tabi tabi..
(gülçinin masasına oturup tunayı aradım,ama meşgul..
murat--(çalan telefonu açtı ..)alo.. ..... bağlıyorum.. irem hanım,eşiniz arıyor..
faruk-- hah hah hah..

irem-- kalp kalbe karşıymış.. (kapattım telefonu ,çalınca açtım ) merhaba..
tuna-- merhaba canım.. evdeyim,giyecek ne getireyim sana..
irem--  getirme canım,değiştim ben.. arabada kim var.. seni arıyordum,telefon meşguldü de..

tuna-- yakalandık ha.. naille,güllü var..hastaneden hamza kahya gelip,alacakmış.. aradım da,gelme diyecekti..
irem--hemde nasıl yakalandın,bir bilsen..  nasıllar,iyileşmiş mi..
tuna-- maşallah, iz bile yok.. çok iyiler,hatta bir ara minik kuşum diyecek sandım..
irem-- hah hah hah.. iyi,götür gel de..konuşuruz..
tuna-- hayırdır,acilse uğrayım.. yakalandın dedin,değil mi..
irem-- evet de, acil değil.. görüşürüz..
tuna-- ilginç..birşey yapmışım,yakalanmışım ve acil değil.. seni uçuş etkiledi sanırım..
irem-- kesinlikle.. by..

kapattım,yeniden çaldı açtım..
irem-- bahadır holding buyrun..
-- kızım bana yetkiliyi bağla..
irem-- tabi,adınız..
-- halis ulu..
irem-- ayrılmayın lütfen..
halil beyin, telefonunu bağladım..

irem-- turgutt,gel çabuk..
turgut-- (koşarak geldi ) efendim..
irem-- masaya otur,diyafonu aç.. yetkiliyim de,kendini tanıt.. ben yokum.. sana bilgi için not yazacağım,şimdi..
turgut-- (dediğimi yapıp,açtı.. kendini tanıttı..
bende not kağıdına gerekenleri yazıp,götürdüm yanına..
elimde kalem,bekliyorum.. okudu.. )buyrun, size nasıl yardımcı olabilirim beyefendi..
halis ulu--  tek yetkili siz misiniz..

yazdım.. "evet,şu an için benim.. siz kimi aramıştınız "söyledi turgut..
halis ulu-- ben mimar onur (.....) arıyorum,aslında..
 bana bir faks gönderilmiş..onun gönderdiğinden kuşkulandım.. altında da,çok net okunmayan bir telefon numarası vardı.. yani yanlış aramış, olabiliriz.. eğer öyleyse,kusura bakmayın..
yine yazdım "rica ederiz,o isimde birisi çalışmıyor.. faks numarasından ulaşabilirsiniz belki" turgut  söylerken

tuna girdi içeriye.. takım elbisesini giyinmiş..
faruk beye ,selam verdi başıyla..
bana da, eliyle ne oluyor dedi... parmağımı dudağıma götürüp ,sus dedim..

halis ulu-- denedik ama ulaşılamıyor..rahatsız ettik,iyi günler diliyorum..
turgut-- size de beyefendi..  ..tuşa basıp kapattı..

tuna-- halis ağa,burayı nasıl bulmuş.. ne diyordu..

Hiç yorum yok: