Translate

15 Mart 2014 Cumartesi

2170.bölüm..

temizlenip..lacivert pantolon ceket takımım ve beyaz ipekli gömleğimi giydim hemen..
kısa topuklu lacivert ayakkabım.. topuz yaptığım saçlarım ve hafif makyajla,canlı bir görüntü elde edince.. indim aşağıya..
salondalardı.. oturdum karşılarına..

irem-- (kahvemi aldım) nasılsınız ,galip bey..
galip-- iyiyim,şükür.. tuna yok mu..
irem-- kuzenimi evine götürdü,gelecek.. hayırdır,bir sorun mu var..
galip-- yok,canım.. rutin işler..

ilter elinde, iki faksla gelip.. merhaba dedi..

galip-- merhaba ilter bey..
ilter-- tatlı ve kahve için teşekkür ederiz..
galip-- rica ederiz,afiyet olsun..
ilter-- sözünüzü kestim ama irem hanım bu acil..

irem-- (aldım kağıtları ) tamam.. (okuyorum.. birisi japonyadan..
mallar yola çıkmış. ana bayilere de bilgi verilmiş.. bize de,haber veriyorlar.teslim alındığında ,ödemenin ikinci kısmının yatırılacağını
 teyit etmemiz isteniyor. miktarı da belirtmişler..
ikincisi de,azerbaycan dan.. anarın dediği gibi,başkan ve yardımcısı
tanışmak ,gelecek yılın ürününü konuşmak için..randevu talep ediyorlar.. ) ilter bey,bunu teyit edin.. buna da,önümüzdeki perşembe günü için ,randevu verin.. uçak saatini bildirsinler..

ilter-- anladım.. yasemin hanım aradı.. eve uğramış,iyilermiş.. yirmi  dakika sonra ,gelecekmiş..
irem-- peki..

o gitti..
irem-- buyrun galip bey,rutin işlerde kalmıştık.. tatlı getirmenizin,özel bir anlamı var mı ..onu da merak ediyorum..
galip-- (gülümsedi) var,emel işe kabul edilmiş.. özgeçmişini tunaya da,vermiştim.etkisi var mı,bilmiyoruz..ama yoksa da,ağız tadı olsun dedik..
irem-- oo,tebrik ederim.. iş ve uzmanlık alanınız nedir..
emel--(gülümsedi ) teşekkür ederim.. gıda mühendisiyim..
Kayseride süt ve süt ürünleri fabrikasında kuruluş aşamasından
itibaren iki yıldır, çalışıyordum.. işveren, personel giderini azaltmak için beni ve yirmi kişiyi işten çıkardı..
galip bey ve saliha hanımın öğrencisiyim..ziyaretlerine gelmiştim..
 iki aydır da, çevre illerde başvurmadığım yer kalmadı..
dün, fabrikadan aradılar.. el değiştirmiş, daha iyi pozisyon teklif
edip.. yeniden çalışmak istediklerini söylediler..
peki görüşelim dedim ama düşününce.. başvurularıma yurdun telefonunu yazmıştım ,beni evden aradılar..
galip bey, eşinize özgeçmişimi verdiğini söyleyince.. sormak amacıyla geldik ..

irem--  öncelikle hayırlı,uğurlu olsun.. saliha hanımın ev telefonu ,
yurtta görevli birisinden alınmıştır belki...
yada tuna özgeçmişinizi ilgili birisine verip,ev telefonunu yazmış da
 olabilir.. ama direk etkisi olduğunu sanmıyorum.. çok yoğundu ve
beraberdik.. fabrikayı alanı biliyorsanız, tanıyıp tanımadığını söyleyebilirim
emel-- sağolun.. Niğdeliymiş alan,halis ulu dediler..
irem-- hımm.. yok tanımıyoruz..

galip-- eh, tanımadığını öğrendiğimize göre.. artık kalkabiliriz..
emel Kayseriye,sen Ankaraya.. gideceksin.. ikinize de güveniyorum.. başaracağınıza eminim..

emel--irem-- sağolun.. 
kalktılar.. 

irem-- emel hanım,yolunuz açık olsun.. her zaman beklerim.. çok memnun oldum tanıştığıma.. 
emel-- sağolun,bende memnun oldum.. eşinize de,saygılar.. 
galip-- tunaya selam söyle.. 
irem-- (gülümsedim ) söylerim,sizde saliha hanıma selam söyleyin.. 
oturmaya da,beklerim.. 
galip-- inşallah.. gidin,gelin de.. 

köşkün kapısındayız.. yağmur atıştırıyor.. 

irem-- nereye gidiyorsanız,halil bey götürsün sizi.. 
galip-- yurda gidiyoruz da,zahmet vermeyelim.. 
irem-- estafurullah,ne zahmeti.. (halil beye döndüm.. kalkmış,anahtarı alayım dedi )

faruk bey ve melis bahçeye girdiler, o sırada.. ikisi de,kıyafet değişmiş.. yüzler gülüyor..
faruk --  merhabalar.. 
merhaba dedik.. yanımıza geldiler,emel hanımla tanıştırdık ayak üstü.... 
faruk-- gidiyorsanız ,götürebilirim.. 
irem-- halil bey götürecek, siz buyrun lütfen.. 
faruk--  pekii.. iyi günler emel hanım, galip bey.. 
galip-- emel-- size de..  

halil-- buyrun..
onlar bahçeden çıkana kadar, durdum.. el salladım falan.. 

Hiç yorum yok: