Translate

15 Mart 2014 Cumartesi

2169.bölüm..

yağmur bastırdı,bir anda.. aynı anda da telefon çaldı..
tuşa basıp..
irem-- aşkımm..
zuhal-- hah hah hah.. tuna al,bana aşkım dedi..
gülme seslerini duyarken..
tuna--  irem,uykusuzsun..istersen turgut kullansın..
irem-- iyiyim,canım.. merak etme..öptümm by..
tuna-- dikkat et.. görüşürüz..
irem-- tamam..

bir sigara yakıp,radyoyu açtım..şarkılara eşlik ederek,ilk kavşaktaki
ışıklarda durdum.. bir tarafımda,faruk bey.. diğer yanımda mehmet beyler var..
camı aralayınca.. melis de,araladı..
irem-- hava serin. üstümüzü değişip,bir saat sonra köşkte buluşalım..
melis-- ben üşümüyorum,cekedim var ya..
irem-- dediğimi yapar mısın,lütfen..
melis--(gülümseyerek ) peki..

******
sorunsuz olarak.. ben ,bedri ,ilter ,songül ve turgut köşke geldik..
burada yağmur daha yeni başlıyordu.. ali beyle merhabalaşıp..
kurtları sevdim..  köşke girdiğimde.. halil ve murat bey ile selamlaştık.

irem-- halil bey,bekir beyin sekreteri ayça hanımı arayın ..bende elimi yıkayayım..
halil-- tamam.. (kısık sesle )mutfakta ,iki misafiriniz var..
irem-- kim.. mutfakta olduğuna göre ,yabancı değillerdir herhalde..
halil-- değil.. galip bey ve kızıymış..
irem-- anladım..

elimi yıkayıp,çıktım.. ayçaya gerekenleri söyleyip.. kapattım..
irem-- niye mutfaktalar..
murat-- tatlı getirmişler,birde kahve yapacaktı emel hanım..
irem-- bedri bey,siz bir çizelge çıkarıp.. takvim belirleyin..
turgut ve ilter bey,sizde ne olup bitmiş öğrenin.. ben mutfağa bir bakayım..
turgut-- tamam ...

irem-- (mutfağa gittim.. galip bey,tabaklara tatlı koyarken ...emel hanım (çok güzel, bir bayanmış ) songülün çıkardığı fincanlara kahve koyuyor) oo,hoşgeldiniz.. bu ne güzel sürpriz..

galip-- hoşbulduk kızım.. (tokalaştık) seni emelle tanıştırayım.. (onunla da tokalaştım)
irem-- nasılsınız..
emel-- iyiyim,siz ?
irem--  bende.. zahmet vermişiz size.. buyrun,odama çıkalım..
emel-- estafurullah..
galip-- (tabakları tepsiye koydu.. ) sen üşümüşsün sanki..hırka,ceket varsa ..giy de gel.. bizim de,senin de.. fazla zamanı yok.. kahveyi içip gideceğiz..

irem-- burası serin sahiden.. yağmur da yağıyordu,üşüdüm.. izninizle
giyineyim o halde..
galip-- tamam,git sen..

Hiç yorum yok: