Translate

6 Mart 2014 Perşembe

2160.bölüm..

mr.hector-- yani,tamer beyin söylediği.. ilk yüz kişinin iş bulması.. sizin eseriniz miydi..

tuna-- biraz katkım var.. milli eğitim müdürlüğünden,kaymakamlıktan,belediyeden valilikten..talebim üzerine her yıl.. ihtiyacı olan.. gençlerin,ailelerin gizli listeleri gelir,bana..vakıf gençleri ,bende aileleri -muhtarlar vasıtasıyla- desteklerim..
resmi ve özel çevrelere de.. dereceyle mezun olmuş gençleri öneririm.. değerlendirirler sağolsunlar..
irem de,o zaman bilmediği için.. tamerlerin iş aradıklarını öğrenince,
özgeçmişlerinizi verin.. ben bulurum dedi.. buldu da..ama
yüz kişinin iş bulması,dikkatlerini çekti.. ..ben bir bakıma, deşifre oldum..

azra-- nedim beyin dediği de mi,doğruydu..

tuna-- (gülerek ) biraz abarttı ama genel hatlarıyla doğru.
eva-- keşke söylemiş olsaydınız,irem hanıma..
tuna-- evet.. ama her alanda olduğu gibi..çok çabuk öğreniyor..
 ayarlamaları,planları eksiksiz yapıyor..artık, ben bile fark etmekte zorlanıyorum..
 naim-- irem hanımm,açık vemişsiniz dediniz.. ne yapmışım ki.. tanıştığımızı anlamışlar..

irem-- derya da.. vahide hanımda,çok dikkatlidir.
hareket ve ifadenizden anlamışlar.. sordular, evet dedim..
bir soruda benden.. özcan beye verdiğiniz.. heyecanlandıran haber,yeni miydi.. yoksa epeyce öncesine mi,aitti..

naim-- ooo,sizin sorular tehlikeli.. ama bu konuyu,bilmenize ve
benimle bağlantı kurabilmenize, çok şaşırdım..
irem-- bilmiyordum ki..birkaç veri arasında ,bağlantı kurup tahmin ettim.. tepkiniz de,yanılmadığımı gösterdi.
arif-- blöf yaptınız ve babam da düştü ha.. inanamıyorum..

mr.smith-- said beyin,köşkün bahçesine düşen yapraktan bile haberi oluyor..demesi doğruymuş demek ki.
irem-- evet doğru,orası benim alanım.. bilmesem olmaz..
naim-- köşkte kamera mı var..

irem-- güvenlik nedeniyle, var ama seyretmedim..
bunları personelimle sohbet sırasında duyduklarımdan, çıkardım..mesela..gayet samimiyetle.. yemeğe davet etmeniz,ağırlamanız..bana ;aile olduk,kulağınızı çınlattık..çok eğlendik, mahçup etti bizi, naim beyler gibi..laflarla geri döndü..
(pardon diyip,Türkçeye döndüm )
tanıştığınızda da..köşke,özcan ve batu bey gelmiş..bana davetiye getirmişler.. onu anlatırken.. özcan beye ne dediyseniz..aceleyle ayrıldıklarını ,telaşlı ve heyecanlı olduğunu duydum.. tesadüfen karşılaşmaktan ,mutlu olduğunuz.. iyilik yapıp,üstünüzden bir yük kalkmışcasına..yada borcunuzu ödemişcesine ,rahatladığınız hissedilmiş....
doğum günü kutlamasında.. güzide hanımdan ,özcan beyin
iki gün için yurtdışına çıktığını duyduğunuzda.. ve bütün gece,kendi
kendinize gülümsemişsiniz.. bu da,bir başka anektot..
yani ,olanı anlattılar.. seçip,birleştiren ve tahmin eden benim..
sizin etkiniz,ilginiz ve aktarmanızın sebebini bilmiyorum sadece..

naim-- (gülerek ) valla bravo.. ama tahminlerden elde ettiklerinize,
ekleyecek hiç birşeyim yok.. olamaz da..
başkasının konusu,çünkü.. konuşamam..babanıza da acıdım,kimbilir
nasıl sıkıştırdınız adamcağızı..
irem-- (güldüm )babamı; konuşmam , affetmem diye tehdit etmiştim de.. inanın haklı olmasam,kabul etmezdi.. ve eğer bu bahsettiğimiz konu.. şaka yapılabilecek ,nitelikte  olsaydı.. size de,bir güzellik düşünürüm diyecektim ama demiyorum.. konuyu da,açılmamak üzere kapattım..

naim-- ufffffffff.. çok tehlikelisiniz..
irem--  tunaa,öyle miyim..
tuna-- kesinlikle.. değilsin, hayatım..

azra--eva--arif--naim--mr.ronald--irem-- hah hah hah.. 

irem-- mr.edward,mr.hector,mr.smith,ömer bey.. ben çok özür dilerim.. konu özeldi ve başkasını ilgilendirdiği için ingilizce konuşmadım.. lütfen yanlış anlamayın.. 
mr.ronald-- şahitim,doğru söylüyor.. 

kahkahayı duymalıydınız.. 

Hiç yorum yok: