Translate

10 Mart 2014 Pazartesi

2161.bölüm..

havaalanının araç parkına girerken..
ömer-- hepinizle tanıştığıma, çok memnun oldum.. ziyaretinizden,şeref duyarım..

sağolun.. bizde memnun olduk dedik..

irem-- bizde ağırlamak isteriz.. ömer bey.. önceden haberim olursa,sevinirim.. bu ay benim açımdan ,yoğun geçecek çünkü.. olmayabilirim..
ömer-- sağolun.. bekir beylerle görüşülecek de.. ben sonra gelebilirim,sanıyorum..

araçlar durunca,indik.. bizim uçak, helikopter.. marufun,ömer beyin ve rekinin uçakları hazır...
bagajlardan eşyalarını alıyorlar.. konuşuluyor..
ben bağlamamı alırken,tuna da çiçeklerin poşetini aldı.
 kısık sesle..
irem-- valiz  için otele gidecektik güya,unuttum tamamen..
tuna-- ben unutmadım ama fırsat yoktu.. gelir,alırız artık..
irem--( gülümseyerek ) kimbilir,ne zaman.. aa,mücevherlerim de kaldıı..
tuna-- sabah otelin kasasına koymuştum da.. kısa zamanda gitsek ,iyi olur..

turgut-- hanımlar,beyler yaklaşın lütfen...

bedriyle ellerinde kağıtlar var.. yaklaştık..

ziya-- dağıtımda hissettim kendimi..
behzat-- herkes Adanadan ayrılmayacak mı ,bedri..
bedri-- yok.. kısıtlı zamandan dolayı.. böyle istediler..abi..
mr.blaunt un uçağı İzmir ve İstanbul yolcularını..
bizim ve maruf beyin uçağı da,Adana yolcularını götürecekler..
tuğba hanımı ,helikopterle gönderiyoruz..
cafer bey -barbara,kevin-liz ömer bey ile gidiyorlar..
azra hanımla,arif bey bilet almışlar..ama isterlerse Ankaraya biz de,götürebiliriz..

arif-- sağolun. biz o bileti kullanmak zorundayız,bedri bey..
bedri-- pekii.. buyrun o halde..

ayrılacaklarımız ve ömer bey ile vedalaşıldı.. teşekkürler edildi..
uçaklara doğru yürümeye başladık..

yasemin-- turgut,bedri.. candanla,meleği unuttunuz mu.. kalıyorlar mı..
tamer-- yarın beraber gideceğiz,yasemin..
irem-- (yanına gidip,kısık sesle ) bedri bey,paraya ihtiyaç var mı..
bedri-- yooo..ben...sabah tuna bey verince, siz gönderdiniz sanmıştım..
irem-- düşünceli adamın hali başka.. neyse,ona borçlu olalım da..
ödemesi sorun,almıyor..
bedri-- ben bilemedim.. daha doğrusu aklıma gelmedi.. bir daha almam..
irem-- nereden bileceksin.. bu tarz acil durum olursa,alabilirsin tabi de.. gidince,hemen bir bütçe oluşturalım..
bedri--tamam.. çetin bey her hafta cuma gecesinden,cumartesi gecesine kadar helikopteri istiyor.. 24 saatlik ücreti belirle,söyle dedi.. ve  tuğba hanım yanındaydı..
irem-- hımm.. iyi söyleriz,o zaman..

bedri-- sam ve mr.smith bu gece,uçakla gitmek istiyorlar..
mahmut bey de,nikahtan sonra uçağı bir hafta kiralamak arzusundaymış..
irem-- olur..19-25 kasım arası ve 29 kasım da bize lazım.. takvim
belirleyelim..  dönünce,konuşuruz..
bedri--anladım..

naim-- mehmet,sen İstanbula gidiyor musun..
mehmet-- yok,hakan gidiyor.. irem hanımla konuşmamız lazım..
akşam giderim herhalde...
naim-- imkanın varsa ,kalabilirsen.. buradaki dostlarla ,hep birlikte pazar günü pikniğe gitsek nasıl olur..
pazartesi biz de,gidiyoruz.. zaman geçirirdik..

Hiç yorum yok: