Translate

28 Şubat 2014 Cuma

2152.bölüm..

bedrinin komutuyla yarım saat kadar çaldılar ve mest ettiler bizi.. nasıl güzel öğretmiş. en son aden solo çaldı,aralarda hepsi eşlik ettiler.. bayıldık canım..
selam verdiklerindeki alkışı ,tahmininize bırakıyorum..
kalkıp, bedriyi tebrik ettim.. çocukları da,tek tek öptüm.. başardıkları için,yüzleri gülüyor.. çok mutlular..

irem-- maruf,hala gürültülü diyor musun..
maruf-- demiyorum.. çok güzeldi,çok beğendim.. aferin çocuklar..
bedri beyi ,ayrıca tebrik ediyorum.. bir hafta misafirimiz olursa, seviniriz..

irem-- kusura bakma,kalamaz.. bir öğretmen ,bulursun artık..
zübeydeye ve sana teşekkür ediyorum.. herşey çok güzeldi..
sizlerle,gurur duyuyorum.. çocuklar.. dil bilmesenizde, biz gönlümüzle anlaşırız demiştim.. müzikle de,bir bağ kurduk.. bırakmayın, nota da öğrenip ilerletin.. profesyonel olmasanız da.. gelişiminize katkı sağlayacağına inanıyorum.. sizi çokkk seviyorum. istemesek de,gitmemiz lazım.. izninizi istiyorum..

sera-- ( koşarak,tunanın yanına gitti ) tunaa,gitmeyin lütfenn..
sizi bekleyen, çocuğunuz yok kii.. burada kalın,ne olurr..
zübeyde-- seraa..
tuna-- (gülümseyerek,yanağını okşadı ) evet,yok da.. işimiz, bizi bekleyen büyüklerimiz ve öğrencilerim var.. hem artık, iremde okula gidecek.. ama özledik dediğinizde,gelebiliriz.. baban izin verdiğinde de,siz gelirsiniz olur mu.. lütfen,üzülme..

yüzü asılsa da,başını salladı.. tuna da,bana bakıp..

tuna-- birşey yap.. (dudağını oynatarak) ben böyle,gidemem..
batu-- nasıl yani..
tamer-- nedim bey,doğru mu söylüyordu..
nedim-- aa,inanmamışlar.. doğruydu tabi..
derya-- doğruluğuna bende,şahitim.. tuna bey de,çok merhametli..
turgut-- evet,katılıyorum..
ziya-- sabırlı,dürüst,merhametli ve daha birçok artısı var.

irem-- ne olacağını biliyorsun,anlıyorlar ve belli ediyorsun.. inanılır gibi değil..
zuhal-- bence de.. iremden alışık olman lazım ,değil mi tuna..
tuna-- (gülerek )alıştığım ve memnun olduğum için, fark etmiyorum zuhal.. onun her hali ,güzel..
irem-- (gülümsedim ) ağam.. kalabalığız.. kulaklarınızı kapatın diyemeyeceğim,sen anladın beni..

kahkahalar atıldı..

Hiç yorum yok: