Translate

28 Şubat 2014 Cuma

2151.bölüm..

tuna-- (gülümseyerek) tamer,sözünü kesmeyim dedim de..
susmanın acısını çıkarıyorsun, herhalde.. ben birşey yapmadım..
irem de, aracı oldu sadece.. siz,başardınız..

tamer-- bildiklerimizden çok ,bilmediklerimizin olduğuna eminim tuna bey..
nedim-- tamer,doğru söylüyorsun ama anlatılmasından hoşlanmadığını da anlamışsındır.. şimdi sana sus diyecek.. sonra,sus dediği için,üzülecek.. askere gidecek ben niye öyle dedim diye, içi içini yiyecek..
irem hanıma ;karışmayıp,bana bıraksaydın.. aleni yapmasaydın,
çocuklar bilmeyeceklerdi..  diye söylenecek... çok ciddiyim,bunlar aynen yaşanacak.. ne gerek var,değil mi..

tuna-- (gülerek) evet nedim bey,gerek yok.. beni tanıyorsan;
dediklerinden sonra ,ne düşündüğümü de..tahmin ediyorsundur  değil mi..
nedim-- (güldü)aa,tabi ki.. hangi topuğumdan vuracağınızı, düşünüyorsunuz.

kahkahalarla gülerken..
çocuklar ve bedri bey..boyunlarına astıkları trampetleri ile sessizce gelip sıralandılar, karşımıza.. minikler önde,ay bir güzeller anlatamam..

ziya-- iremm, ben bedriyi kapabilir miyim.. ona göre ,bir iş var da..
irem-- ilk başta,seninle karşılaşmasını istememiştim ama şimdi
kendisine sorabilirsin,ziya..
ziya--  bedri ne dersin..
bedri-- teşekkür ederim ama yerimden arkadaşlarımdan,memnunum.. okul bitince de,kalıp devam edeceğim ziya bey..

ziya-- sevindim,hayırlısı olsun bedri..
bedri-- sağolun..
bekir-- ikna ettin ha.. diğer ayrılma niyetlisi ,ne alemde..
irem-- evet.. o da dönünce,kararını bildirecek..pardon,bedri bey..
devam edin lütfen..

bedri--  (gülümsedi) çocuklarla kısa zamanda,bir parça hazırladık..
kusurlarımızı görmeyin lütfen..

alkışladık moral için

Hiç yorum yok: