Translate

28 Şubat 2014 Cuma

2149.bölüm..

maruf-- (yaklaştı yanımıza.. yüzü gülüyor..elindeki telefonu uzattı ,gayeye ) ablanız arıyor..
gaye-- (aldı.. )teşekkür ederim.. (kulağına tuttu ) ablamm.. geciktin.. ....................................................................................................
sen ciddi misin .......................................................................... ........................................................................................ peki,
tamam..  görüşürüz.. (kapatıp verdi ) selamı var .gelemediği için,özür diliyor.. acil bir durumdan dolayı, Adanaya gitmesi gerekmiş..

irem-- acil durum.. kötü değildir, umarım..
gaye-- yok yok,değilmiş..

ömer-- maruff,sende durum nedir.. sorun olanları, buldun mu..
maruf-- (gülerek ) evet..
ömer-- işin bitince,bana gönder onları..
maruf-- önce konuşayım da,haberleşiriz..

said-- (koşarak yanımıza geldi ) hanımlar beyler.. sözünüzü kesiyorum ama lütfen oturur musunuz.. bedri bey ve orkestrası gelecek..
irem-- behzat bey,bedri beyin müzik geçmişi mi var ..
oturuluyor..
behzat-- yok da,yönetim ve uygulama alanında deneyimi var..
ilter-- animatörlüğün avantajı demişti..

davut-- evet ,koordinasyonu iyi..
faruk-- sen nereden biliyorsun..
davut-- e otelciyiz,anlarız..
çetin-- oteli aldınız mı ,behzat bey..
behzat-- bazı belirsizlikler, nedeniyle.. bir hafta süre istedim,çetin bey..
sam-- eğer almazsa,ikinci talip benim.. broşürlerine bayıldım..
ömer-- (gülerek ) pazarlık aşamasına,irem hanım girmeyecekse.. bende ilgilenebilirim..
irem-- (gülümsedim ) eğer sıra size gelirse,davut bey ile görüşürsünüz..benim zamanım ve niyetim yok,ömer bey..

şermin-- davut beye;anjelik nedeniyle tavırlı olduğunuzdan mı..
pazarlığa girmiyor sunuz.. irem hanım..
sadun-- şermiin,sırası mı şimdi..
gülşen-- önemli değil,sadun bey.. anjeliği gördüm,biliyorum..
bedenen fazla gelişmiş.. bir çocuğa irem hanım,neden tepkili olsun ki..

irem-- tabi canım.. konumuz o değil..
davut bey hala satmaya kararlıyken.. iki talip,çekilirse.. ve isterse eğer.. muhatabın anlamasına fırsat vermeden.. dünkü gibi,olaya dahil olabilirim.. şimdiden,ürkütmeyim dedim.. şermin hanım.
şermin-- hımm,harikasınız..
naim-- ben hiç öyle düşünmemiştim..
arif-- bende..

davut-- şartlar ,dediğiniz gibi değişirse.. ben çok memnun olurum..
şeyy, müdahale ikinciyi de kapsayacak mı..
irem-- yok.. tiyo veririm de,ona karışmam..
bekir-- doğrusu 3. için hayır demeni anlamamıştım. çok uyanıksın,bravo..
irem-- sağolun..üstadım kim ,bekir bey..

gaye-- ikinci ile iş yapıyormuş sunuz.. ona niye yok, dedin..
turgut--  şimdi gayet mesefeli ama ilk baştaki tavrı,tuna beye fazla
samimi gelmiş..
ceyda-- bildiğin gibi değil,gaye.. hava nemli,zemin daimi müsait ..irem de ,bakteri üremesin diyor.. anladın mı..
gaye-- anladıımm..

tuna-- (gülerek )ceyda, bakteriyi beğendim..

Hiç yorum yok: