Translate

28 Şubat 2014 Cuma

2147.bölüm..

bekir-- ziyaa,sen ne diyorsun..
güngör-- yada haberin var mıydı..

ziya-- vardı,güngör bey.. batuyla,tamerin evlilik teklifleri için (gülerek)eniştelerim,bana fikrimi sordu..
nişanla uğraşmayın,nikahı kıyın demiştim ama kızlar haklıymış..
 şok süresi ,çok uzadı.. ben aile adına,her an veto edebilirim..

kaan-- tamerr.. tokat lazımsa,atayım.. konuşsana oğlum..
batu-- bende gönüllüyüm..
tamer-- yok yok ,hayır.. ne vetosu,ziya bey..  çıktım,tamam..

yasemin-- canım arkadaşım,askere gidecek ya.. ondan böyle oldu,ziya bey..
ziya--  yasemin hanım.. dört ay askerlik yapacak.. hemde Ankarada..daha ne istiyor..
tamer-- ziya bey,Ankara olduğunu nereden biliyorsunuz..

gülderen-- candan hanımın babasıyla, konuştuk da.. ben söyledim,tamer..
tamer-- hıı..  candan bana askerliğini yapmadan,babam kabul etmez demişti.. sabah söyleyince,şaka yapıyor sandım.. buraya geldiğimizde,nişan davetiyesini gösterdi melek.. size yapılsa,şok olmaz mıydınız..
turgut--  nasıl da,dili çözüldü kardeşimin..  dördünüze de,mutluluklar diliyorum..

onlar sarılırken.. kalktık, tebrik ediyoruz.. kızları da,onları da..
ayaktayız hepimiz..
mahmut-- (güldü )daha ne taktikleri var,tamer.. bir bilsen..
güzide-- inan,beterin beteri var..
irem-- evett,mesela ben.. değil mi,tuna..
tuna-- (gülümseyerek ) yorum yok..

kahkahalar atıldı..

batu-- siz biliyor muydunuz,şaşırmadınız da..
irem-- evet,gece söylemeye mecbur kaldılar.. tebrik ederiz..
mehmet bey,şulemmm dediğinde öğrenmiştik..
naim-- (gülerek) birisi de ,geldim memedim dedi sanki ..
şule-- (gülümsedi) babaa..

azra-- meliss,sen ne zaman diyeceksin..
arif-- azra kızı sıkıştırma.. faruk bey.. mehmet gibi,seslenmedi ki desin...
derya-- benim tanıdığım melis akşam ona seslenilmiş olsa,demezdi..
faruk-- doğru.. bende o nedenle,sesimi çıkarmadım..

mahmut-- ama maşallah ,sesi çok çıkanlar da oldu..
sadun-- e nikah kararı verilmiş,olacak o kadar..
yavuz-- (mahçup,gülümsedi ) sağolun,ben deniz kıyısında sesin yankılanacağını unuttum bir an..
bekir-- rahatsız olmadık ki, yavuz bey..

elizabeth-- insanın kendini engellememesi gereken, zamanlar oluyor
yavuz bey..
 mr.smith-- evet,tolore edilen.. insanca tepkiler bunlar..
philip-- size ihtar verecek olan da ,yok nasılsa..
irem-- (gülümseyerek,başımı eğip)philip,elizabeth,mr.smith.. laf yerini buldu.. ben söyleyecektim,inanın..

mr.ronald-- siz söylemeyin istediler,sanırım..
mr.smith-- evet,mr.ronald..
philip-- ama yanlış da anlamayın.. kendisini ifade eder,aciz değildir..
yavuz-- aynen öyle yaptığına,hiç çekinmediğine inanabilirsiniz..

philip--eminim.. yeri gelmişken,izninizle bende fikrimi söylemek istiyorum.. mesleğe adım atacak bir gencin hevesi,acemiliği ile kurala uymamış olsa da.. izlenen yol ,tepki ve zamanlama hatalıydı.. irem 22 yaşında ama size hiç yakışmadı ,yavuz bey..

Hiç yorum yok: