Translate

23 Şubat 2014 Pazar

2146.bölüm..

candan-- bize geldiğinizde yad edin,zuhal.. bizde faydalanalım..
zuhal-- (gülümsedi) memnuniyetle..
yasemin-- İstanbuldaki gibi mi..
barbara-- o ,çok güzel bir geceydi..
liz-- yaa,hani toplanacaktık yine..
melis-- fırsat olmadı ki..

şule-- kuzenlerin ilişkisi ,daha özel.. olacak gibi..
gülderen-- aman canım,yabancı mıyız biz..
sacide-- evet ya.. kuzenleri de,görelim..
irem-- (güldüm ) yabancı değilsiniz, tabi.. görmenizde sorun yok ama İstanbuldakinden biraz faklı olacağı kesin.. zuhalle çok anımız var.. o yad ederse,ben de faydalandırmak için elimden geleni yaparım.. hatta, o geceki kadroyu tamamlamak için..menekşeyle elayı da,çağıralım.. aylin,azra ..güzide ve gülşen hanım,sizleri de bekleriz..
güzide-- (gülümseyerek )hayatta kaçırmam..
gülşen-- inşallah,kısmet..
aylin-- isterim de,söz veremiyorum..
azra-- bende..

zuhal-- tuna,şahitsin.. iremi duydun değil mi..
tuna-- maalesef..
melek-- yaşasın yaşasın..
sacide-- melekk,niye o kadar sevindin ki.. sen ne olacağını biliyor musun..
melek-- yoo.. batu beni tanıdı da,ona sevindim ben..

kahkahalar atıldı..

anar-- irem hanım,ne zaman gideceğiz.. benim,ahu hanımın işleri aksadı.
turgut-- sabah ayıkabilsen,burhanla giderdin anar.. sizin yokluğunuzu aratmayacak elemanlarınız var, en azından.. bak,tek olduğu halde.. kaanın hiç sesi çıkıyor mu..

ziya-- sahi sen nasıl kaldın,kaan.. sevk günü ya..
kaan-- (gülerek) evet,sabah gidecektim de.. tamerle batuyu,bırakamadım..  sevk,öğleden sonraya kaldı..

sadun-- niye,bırakma mı dediler..
behzat-- açıklama şart oldu.. beyler..
yavuz-- evet,bence de..

batu-- haklısınız da,nereden başlayacağımı bilmiyorum..
kim kimi,kimden istiyor.. karıştı biraz.. melekle,candan
çarşamba gecesi için salon kiralamışlar.. sabah nişanlanalım dediler.
beklemediğimiz için.. şaşkınız,kendimize gelemedik..

çetin-- vayy,sürpriz diye buna derim..
mahmut--  sadun,gördün mü bak..
sadun-- evet.. şok olmakta haklılarmış..
behzat-- ben gönüllüyüm,duyurulur..
sam--bende..
hakan-- bende..
cafer-- bize de,yapılsa keşke..
davut-- yaa,ne iyi olur..
nedim-- tamerrr,düşüneyim mi diyorsun yoksa..
arif-- demiyordur,canım..

bekir-- ziyaa,sen ne diyorsun..
güngör-- yada haberin var mıydı..

Hiç yorum yok: