Translate

23 Şubat 2014 Pazar

2145.bölüm..

ceyda-- (gülerek) tamer,batu.. ne oldu size..
yasemin-- hiç sesiniz çıkmadı..
ahu-- evet,haliniz tuhaf..
nedim-- kızlara sormak lazım..

naim--(gülümsedi)  turgut beyin de,aklı burada değil gibi..
azra-- babaa,aşkolsun..
ilter-- daha ayıkamadı,sanırım..
turgut-- ne diyeyim,hepiniz haklısınız..

çetin bey,içini çekince..
bekir-- çetin,sana ne oldu..
philip-- menüyü düşünüyordur,bekir bey..
güngör--mutlaka,öyledir

ziya-- herkes,iş-özel..  nişanlı,sözlü,flört aşamalarının beklentisi içinde..  birde henüz cevap alamayanlar var,tabi..

sacide-- ya sen,ziya..
kevin-- iyidir,herhalde.. nihayet evlendi..
ziya-- evet,iyiyiz..herkes gibi.. geleceğe yönelik,bizim de..beklentilerimiz var sacide abla..
irem-- (güldüm ) mesela ?

ziya-- (gülümsedi )hataya düşmem,o.. bir kere olur.. şimdi,zamanı gelince diyorum..
barbara-- güzell..
ziya-- evet,ders alırım..

zuhal-- ama irem almıyor.. mesela benim şu andaki tek hayalim ;
 yatıya kaldığımız geceyi, yad etmek.
irem-- hah hah hah.. ziya,karın beni tehdit ediyor..
ziya-- mutlaka haklıdır..

candan-- bize geldiğinizde yad edin,zuhal.. bizde faydalanalım.. 
zuhal-- (gülümsedi) memnuniyetle.. 

Hiç yorum yok: