Translate

17 Şubat 2014 Pazartesi

2142.bölüm..

erol-- evet.. sana yönelik değilmiş,için ferah olsun..aklında kuşku kalmadan ..Ankaraya gelmen için aradım..
irem--  iyi de.. hedefin mehmet bey olduğuna,sevineyim mi yani..

erol-- artık avukatın değilim.. hedef,dinleyen.. kim yada kimler olduğu ..gizli bilgi.. kesinlikle ,sana söyleyemem..
ama özel olarak, ilgilendim ..aydınlandı,ikna olduk ve konuyu kapattık ..sorun olmadığına,inanabilirsin.. bana, söz vermeni istiyorum..  kimseye bahsetmeyecek ve yorumlamayacaksın..

döndüm oturanlara doğru..
irem-- söz;nedim bey ve tunayı kapsamıyor değil mi..
erol-- evet de,onlar sorarlarsa.. bizimle ilgili değilmiş,konu kapanmış diyebilirsin..
irem-- peki,sözüm.. gelinceye kadar,geçerli..
erol-- hahh hah hah.. öptüm seni,selam söyle.. by..
irem-- sende.. hoşçakal..

tuşa basıp,kapattım.. ağır ağır yürürken de.. konu nasıl kapanır,ikna ne demek..sorun nasıl olmaz diye,düşünüyordum..

neyse..telefonu masaya koyup.. oturdum.. herkes sohbet ediyordu..
tuna baktı,ne olmuş dercesine..sorun yokmuş dedim..
birkaç lokma almıştım ki,maruf geldi.. sustular..
birkaç adam,aceleyle arabalara binip.. saraydan ayrıldılar..
maruf sinirlenmiş ama belli etmemeye çalışıyor.. derin bir nefes alıp ,oturdu yerine..

maruf-- cafer, reklamını ben yaptıracağım.. ne gerekiyorsa,bildir..
yasemin ve melis hanım,sizde planınızı iletin bana..
yasemin--melis-- peki..

kevin-- evvett.. işte buu..
mahmut-- fırsat kullanmak diye, buna derim..
sam-- bu nasıl iş,anlamadım ki..
gaye-- bende..
bedri-- bizde böyle..

herkes kahkahalarla gülerken..

bekir-- arazinin el değiştirmediğine, çok sevindim irem..
davut-- gerçekten,eminmiş demek ki..
irem-- evet.. sağol ,bekir ağa..

Hiç yorum yok: