Translate

17 Şubat 2014 Pazartesi

2139.bölüm..

irem-- (oturanlara dönüp) merhaba efendim..  günaydın,afiyet olsun..
günaydın dediler..
mr.edward-- çok etkileyicisiniz,irem hanım..
mr.hector-- evet,bence de.. bravo..
irem-- teşekkür ederim,mr.edward.. mr.hector..
mr.smith-- show ,süperdi..

irem-- (gülerek) asıl show biraz sonra,mr.smith.. (oturanlara
göz gezdirdim..yeşim ve vahit bey yoklar ) gaye ,yeşim nerede..

gaye--  burada görevli bir arkadaşını ziyaret edip,gelecekmiş..
dün gördüğümüz efor sonrası,ne kadar enerjik ve dikkatlisin..
irem-- bu ayıkmamış halim....birazdan,vahit beyi de sorarım..
sam-- vahit bey ,sonra geleceğini söyledi ama tesadüf de olabilir tabi..
güldüler..

ziya-- tuna yiyemiyor,gelsene hadi..
irem-- elimizi yıkayalım,geliriz..
aden-- tuna bey,teşekkür ederiz..
tuna-- rica ederim aden..

çocuklarla içeriye girdik.. onlar kahvaltı yapmışlar,mutfaktayız dediler.. shara banyoyu gösterdi,el yüz temizliğimi yaptım.. saçlarımı at kuyruğu toplayıp,dışarı çıktım.. tunanın yanına oturduğumda ;
adeta tören havasında.. bana hazırladıkları , üç katlı kahvaltı tabağını.. getirdiler..  maaşallah yok yok.. ama kendilerinin hazırladığı belli..
meyve suyu,çay da geldi.. karşımda dizildiler,gülerek bakıyorlar..

cris-- imrendiriyor sunuz,irem..
eva-- evet..kimseye böyle yapmadılar ama onlar ilgileneni,seveni biliyorlar..
barbara-- halbuki..çocuk kalbi kazanmak,çok zordur..
mahmut-- ben şaşırmadım da,demek ki özel değil.. genelmiş sevgi..
liz-- boşuna isyan etmemiş,çocuklar..

irem-- (öpücük atıp,gülümsedim onlara ) çocuklar,ellerinize sağlık..
hazırladıklarınız,çok güzel görünüyor.. teşekkür ederim,hepsinin tadına bakacağım.. (saide bakıp) said,hediyeler bagaj da değil mi..

said-- (gülerek ) evet..

Hiç yorum yok: