Translate

14 Şubat 2014 Cuma

2135.bölüm..

etrafı toplayıp,yatağımızı kapattım.. el yüz,diş temizliğinden sonra..
hala nemli olan saçlarımı tarayıp ,açık bıraktım.
kot pantolon,beyaz yarım kollu tişört.. spor ayakkabılarımı giydim..
saç tokam ve anahtarı çantama koydum,çıktım..

 asansörle birkaç kat inmiştim ki.. gülşen hanım,şule,melis davut,faruk , mehmet bey ..aylin ve yavuz bey de bindiler.. merhabalaştık.spor giyinmişler onlarda..

yavuz-- yanlızsınız,tuna bey nerede..
faruk-- yoksa yine sabah etkinliğimi, yapıyorsunuz..
irem-- (gülümsedim ) aşağıda.. bugün,sabah etkinliğini tuna  yapmış..
gülşen-- maşallah,saçlarınıza bayıldım da.. zor olmuyor mu,çok uzunmuş.

irem-- sağolun.. oluyor ama kestiremiyorum.
şule-- uyuyacağım diyordunuz,sizi görünce şaşırdım..
aylin-- bende..
irem-- niyetim oydu da.. tuna çağırdı,itiraz edemedim...
davut-- demek ki,geçerli bir nedeni var..
irem-- evet..  birazdan göreceklerinizi ,size ithaf ediyorum yavuz bey..
yavuz--  anlamadım..

irem-- bana ihtar vermenizle ilgili.. hafifletici sebebim vardı demiştim,hani..
yavuz-- özür diledim ya,irem hanım..
irem-- bende uzatmıyorum ve acısı çıkacak demiştim..

asansör durup kapı açılınca,gördük ki ; tam karşımızda pırıl pırıl giyinmiş,yedi-ondört yaş arası.. otuz kişilik çocuk gurubu..ellerinde birer tutam çiçekle bekliyorlar..
beni görünce.. sera gülerek elini salladı.. "iremm ,iremm buradayız "
marufun baş danışmanı da,biraz geride bekliyor..

irem-- (dışarı çıkıp,kollarımı açtım ) gördüm güzelimm.. hoşgeldiniz canlarımm..

çevremi sardılar,sarıldık.. zıplıyorlar,ben eğildim öpüyorum..
çiçeklerini veriyorlar bana..

tuna-- günaydın...
günaydın dediler..
şule-- manzara süper..
melis-- inanılır gibi değil..
aylin-- bence de..
mehmet-- yavuz bey,kusura bakmayın da.. ithaf boşuna değil miş..
yavuz-- evet.. haklısınız,değilmiş..


Hiç yorum yok: