Translate

14 Şubat 2014 Cuma

2136.bölüm..

tuna-- irem,çocuklar.. çiçekleri bana verin..
gülşen-- bu çocuklar kimin.. akraba mısınız,tuna bey..

tuna-- (çiçekleri alıyor) yok,gülşen hanım.. bu gençler,marufun ve kardeşlerinin çocukları.. iremle sevgileri,karşılıklı gördüğünüz gibi..
said de amcaları.. gece,çocukların ireme kahvaltı hazırlayacaklarını söylemişti..  biz gitmeyince,isyan çıkmış.. maruf gelmelerine
izin vermiş ama aramadan,bekleyeceksiniz demiş.. ben tesadüfen
görünce,dayanamayıp iremi çağırdım..

aden-- çocuklar izin verin,bende hoşgeldin diyeyim ireme..
doğruldum..
irem-- merhaba aden.. nasılsın..
aden--( özenli,giyinmiş.. saçlar taranmış..gözlerinin içi gülüyor)
 teşekkür ederim.. iyiyim,irem.. (elimi tutup,dudaklarına götürdü..)
seni çok özlemişiz..
irem-- çok naziksin,bende sizleri özledim..

sera-- iremm,sende bizim kalbimizdesin daima..
shara-- evet,çok teşekkür ederiz..
irem-- (seranın yanağını okşadım,gülerek) rica ederim,sizde benim..
 erken gelemediğim için affedin.. said söyledi ama çok yorgundum..
ee,kahvaltıda ne hazırladınız bana..

aden-- sürpriz.. gidelim mi,sizi almaya geldik..
irem-- olur da.. maruf sizi göndermeye ,nasıl razı oldu..
aden-- (gülerek ) izin istediğimiz,pek söylenemez..

kahkahalarla güldük..

aden-- tuna bey,bir ricamız var sizden..
tuna-- iremle beraber,gitmek istiyorsunuz bildim mi..
aden-- (gülerek) evet.. sizleri de davet etmek isterdik ama
irem-- adennnn..

aden-- sıkışmasınlar demiştim,irem..
irem-- iyi niyetli olduğuna, eminim de.. ben tek değilim..hepimizi davet etmen, daha doğru olur..
aden-- peki,hepinizin bizimle gelmenizden memnun oluruz..

irem-- şimdi oldu.. aden ,shara öne geçin.. bizde arkanızdan gelelim.. maruf eksik var ,demesin..

shara-- (gülümseyerek ) dememek için,epeyce kalabalık gönderdi zaten..görürsünüz şimdi..
irem-- danışmanını gördüm,canım..

çocuklar önde,biz arkada çıktık otelden..
üç otobüs bekliyor.. koruma ordusu göndermiş maruf.. koridor oluşturdular... ortadaki otobüse biniyor çocuklar.. baş danışmanıyla da, selamlaştık..

Hiç yorum yok: