Translate

14 Şubat 2014 Cuma

2134.bölüm..

kevin-- irem hanım,samimiyetimize güvenerek bir şey sorabilir miyim..
irem-- sor kevin.. çok özel değilse,cevap veririm..
kevin-- okurken,resmi görevli olmanız halinde.. holdingdeki
görevinizden ayrılmanız gerekiyormuş ,doğru mu..
irem-- doğru..
cafer-- nasıl yani.. bırakacak mısınız..

irem-- hayır,asla.. bu geçici bir durum.. vahide hanım,vekilim olacak..
bu geceden sonra ,resmi görevli olarak
uzun süre birbirimize katlanamayacağımızı ..daha iyi anladım..
ben onlarla,onlar benimle çalışmaya mecbur değil..
hal böyleyken.. hala neden sınava gireceğimi de,şöyle açıklayayım..
başta,mr.smith,elizabeth,özcan bey ve güzide hanım özverileri ile desteklediler..
bende başaracağım diye ,söz verdim.. kadrolu olmak o nedenle,
benim için çok önemli .. mahçup etmemeliyim..

vahit-- azimlisiniz,mahçup etmeyeceğinize inanıyorum.. alakasız olacak ama sizi yanlız bulma şansım yok.. yeşim hanım,kimdir sorabilir miyim..
irem-- sağolun.. yeşimle, beş yaşından bu yana arkadaşız ama
son üç yıldır,bağlantım olmadığından ..sizin sorduğunuz manadaki detayları, bilmiyorum vahit bey..  kendisine sorun bence..

said otelin girişine yanaştı..  indiğimizde,gördük ki.. diğerleri de
sıralanmışlar arkamıza..

maruf-- iyi geceler.. yarın,bekliyoruz..
zübeyde-- evet,kahvaltıya bekliyoruz hepinizi..
irem-- zübeydee.. ne olur bizi ..kahvaltıya beklemeyin.. biraz
uyumak istiyorum..
maruf-- pekii, siz isteğinize göre gelin öyleyse..

vedalaşıldı.. onlar gitti.. bizlerde otele girdik.. herkes,yorgun bitkin..
 anahtarını ..çantasını,valizini alan odasına çıktı.. bizde evimize geldik..

***********

sabaha kadar geçen süre,bizimdi ve çok özeldi.. saat onda telefon sesine
uyandım.. tuna yanımda değildi.. bir yere gideceğini düşünmediğimden,
uzanıp aldım ahizeyi..

irem-- aloo..
tuna-- birtanenemm..
irem-- tunaa.. neredesin sen.
tuna-- aşağıda,resepsiyondan arıyorum.. turgut ve bedriyle burhanı
yolcu ettik,bizim uçakla gidecek..
lobide senin için gelmiş,bekleyen misafirlerini görünce haber vereyim dedim.. inemem dersen,geleceğim..
irem--  misafirler mi ? çocuklar mı yoksa..
tuna-- evet.. bir heves yanına gelirken,görmesem iyiydi ama gördüm işte.. kararını bekliyorum..
irem-- (esnedim ) nasıl gelmem diyebilirim ki.. on dakika ver bana..
tuna valizi de,alayım mı.. geri gelir miyiz..
tuna-- alma,kesin geliriz..
irem-- hah hah hah.

Hiç yorum yok: