Translate

11 Şubat 2014 Salı

2133.bölüm..

irem--  iki model çadırımın üretimi ,devam ederken.. birde yerli ve yabancı yardım kuruluşlarına .. sahrada kullanılacak..özellikli büyük çadırlar.. hastaneler,yemekhaneler ve yatakhaneleri.. kaliteden ödün vermeden,başka işlerinin yanında dikebilmesi için..philibe ,iki yıl gerekiyor ömer bey..
evet,yeni başladım da.. işimi iyi yaparım ve kısmetliyimdir..

liz-- tebrik ederim.. öylesin gerçekten.. biz bizeyiz,samimiyetimden soruyorum.. bu işlerden, ne kadar kazanacaksın..
barbara-- bu nasıl soru liz.. kazanç söylenir mi.. yada sana sorsa,
söyler misin..
liz-- yanlış oldu,pardon.. yatırımını karşılayacak mı ,demek istemiştim..

irem-- (gülümsedim) önemli değil, samimiyetine inandığım için.. bunu söyleyebilirim.. çünkü bedel istemeyeceğim.. hediye olacak..

sessizlik oldu..
zübeyde--  yani,iki yıl para kazanmadan.. gideri,cebinden karşılayacaksın.. tarım ürünlerinden de,para almadığına göre .. sarsılmaz mısın,irem..
irem-- (gülerek) sarsılmam,canım.. merak etme..

maruf-- anladımm..kendi çadırlarını satıp,maliyetini karşılayacaksın..

irem-- evet,öyle diyebiliriz.. bir miktarını oradan,bir miktarını başka yerden.. hayır işi olduğundan,ürün gelirinden de kullanacağım..
dünyada satılan xxx marka her araç da,beni destekleyecek..

ömer-- bravo doğrusu.. sizinle,istediğiniz her alanda ortak yada iştirak ..iş yapmaktan mutlu olurum irem hanım.. aramanız yeterli..
irem-- teşekkür ederim..çok naziksiniz..

vahit-- rekin, ortak olmakla ..çok isabetli bir karar vermiş.. yıllardır,tek çalıştığını..kimsenin razı edemediğini duymuştum..

maruf-- (gülerek) rekin konusunda haklısın da.. değişiklik oldu, iremi ikna etmek için,o uğraştı..

kevin-- irem hanım,samimiyetimize güvenerek.. bir şey sorabilir miyim..
irem-- sor kevin.. çok özel değilse,cevap veririm..

Hiç yorum yok: