Translate

11 Şubat 2014 Salı

2132.bölüm..

cafer-- on sekiz kasım olsun öyleyse..
irem-- peki.. yasemin hanıma söylerim.. deryaa,saidle gidip cafer beyin yerini görün.. fotoğraflarını da çekerseniz, iyi olur..
nasıl bir reklam uygun olur,bize aktarırsınız..

said-- tamam,irem hanım..
maruf-- deryanın ingilizce bilmediğini, unuttun herhalde..

irem-- hıı,farkında değilim.. vahit bey,philip önerinizi aktardı..
ürün bedeli ile alakam yok.. onu philiple konuşacaksınız.. anlaşırsanız,taşımayı üstlenirim.. derya hanıma bildirirsiniz..

vahit-- olur da,fiyatı sizinle konuşmamız gerekmiyor mu..
irem-- sizi,bekletmek istemiyorum.ben olmayacağım için,
konunun yetkilisi derya hanımdır..

vahit-- peki,sağolun..
maruf-- philip,bizim teklifi iletti mi..
irem-- evet.. proje gelince,hemen dikmeye başla yoksa yetiştiremeyiz dedim..
cafer-- ama maliyet konuşulmadı daha..
irem-- doğru da..iki yıl vardiyalı çalışmayla,ancak bitirebileceğim ..
üç büyük siparişim var.plana almazsam..istediğiniz sürede, işi teslim edemem..

maruf-- konuya açıklık getireyim.. ben,cafer ve ömer bey kendimiz için almıyoruz..çöl safarisi birliğinin katılımcısı çok.. organizasyon için kullanılan ve denetlenen ,mali bütçesi sınırlı.
sana proje gelsin,teklif alınsın.. değerlendirilmeyi bekle bence.. zarar etmeni istemem.. elinde kalabilir.

irem-- hımm..benim elimde mal kalmaz ,satarım da.. açıklama için sağol..sanırım bir yanlış anlaşılma ,söz konusu..
philip,sizin istediğinizi söylediği için dik demiştim.. birliği bekleyemem.. bana geldiklerinde,çok geç olur.. önerim,başkasına yaptırmanız..

ömer--  bu işe yeni başlamışsınız..iki yıl vardiyalı çalışılacak, nasıl bir iş aldınız da.. bizi reddediyorsunuz.. merak ettim, irem hanım..

Hiç yorum yok: