Translate

11 Şubat 2014 Salı

2131.bölüm..

maruf-- saidd..
said-- söyleyememm..
maruf-- iyi,öğrenirim nasılsa..

irem-- cafer bey,beklettiğim için kusuruma bakmayın.. halimi gördünüz.. sizi dinliyorum,buyrun..
cafer-- rica ederim,evet gördüm.. biz gelecek hafta ,faaliyete geçiyoruz.. açılış için,ne zaman gelebilirsiniz.. orada konuşmak istememin sebebi.. rekinin proğramını da,öğrenmek içindi..

irem--  hemen açılış yapmak istiyorsanız. 27 ekimde gelebilirim..
eğer biraz çalışalım.. tanıtalım,diyorsanız.. reklamlarımızı da yapabilmek adına..bir ay sonrası,uygun olur.
ben vahide hanıma,kasımın on sekizine kadar.. izin verdim.. o gün de yapabiliriz.. karar sizin,cafer bey..

cafer--hımm.. on dokuzu olmaz, diyorsunuz yani..
irem-- evet,olmaz.. 19-25 kasım tarihleri arasında yokum.
liz-- yayın ne olacak..
irem-- aylar öncesinden söyledim..izinliyim,liz..
maruf-- tatilse,buraya gelirsiniz işte.. tuna otuzu dememiş miydin..
tuna-- evet .. sana kimse bilmiyor da demiştim,değil mi..
maruf-- kusura bakma.inanamadığımdan ,adapte olamadım daha..

kevin-- neler oluyor..
irem-- tuna doktorasını yapmak üzere, amerikaya gidecek.. harwarda davet edildi..benim ısrarımla da, kabul etti kevin..  tahmin edeceğiniz gibi,zor bir karardı.. iki gün önce,kesinleşti.. uçağı da, tuna için aldım..  ailelerimiz dahil,kimseye söylemedik henüz..  maruf,tesadüfen duymuş.. doğruladık da.. bu gece, açık verecekti neredeyse..
said-- şimdi anladımm..
kevin-- tebrik ederim ama çok şaşırdığımı itiraf ediyorum..
cafer-- bende..
barbara-- ısrar dedin, değil mi..
irem-- evet.. istiyor ve başka zaman fırsatı olmayacak.. sevindim said..

tuna-- bize de sürpriz oldu.. çünkü başvurmamıştım,aklımda bile yoktu.. irem okulu bitirdiğinde, beraber gideriz diyordum ama .. teklif geldi.. geri çevirmemi istemedi ,o da..  konuyu kapatalım mı, lütfen..

zübeyde-- ikinize de,sabır ve başarı diliyorum..
irem--tuna-- teşekkür ederiz..

Hiç yorum yok: