Translate

11 Şubat 2014 Salı

2130.bölüm..

verandaya çıktığımızda,müzik başladı ve  yavuz beyi kutlayan, erkeklerin dikkatini çektik..

mehmet-- (çakırkeyf bir neşeyle ) nerede kaldın,şuleemm..
ziya-- hadi,şule.. cevap ver..
şule-- ne diyeyim ki..
gülderen-- (kısık sesle ) memedim diyeceksin..
şule-- diyemem..babam, eniştem ,annem.. ablam var..

irem-- (fısıltıyla) şu an.. mehmet beyi eziyorsun.. ailen bir yana,eşin bir yana.. mehmet bey ,söyleyebildiğini duymak istiyor demek ki...
kalabalıkta risk aldıysa,onu yarı yola bırakma..

azra-- irem hanım haklı..
eva-- evet,bence de..
melis-- söz dinle,şule.. sonra hesabını sorarsın..
derya--  evet,onu atlama sakın..
yasemin-- hadii,zaman geçiyor..
şule-- (gülerek ) geldim, memedim..

kahkahalar,ıslıklar.. bravolar arasında.. mehmet bey,yanımıza gelip.. şulenin elinden tuttu..
mehmet-- teşekkür ederim..
şule--rica ederim de.. irem hanım olmasa,zor duyardın.. nasıl dediğimi, gel bana sor..

mehmet-- irem hanım sağolun..
irem-- rica ederim..  hanımlar,inelim ve gidelim artık..

*******

hep beraber kalkıldı.. rekin ve vahide hanıma mutluluklar dileyip ayrıldık..
aynı yere gidileceği için.. herkes limuzinlere bindi..
cafer-barbara,maruf-zübeyde ,kevin-liz ömer ve vahit bey bizim araçtalar.. said,kullanıyor.. derya ,songül ve burhan da yanındalar.. hareket ettik..

irem-- tunaa,bağlamamı aldın mı..
tuna-- aldım..
irem-- sağol..

maruf-- irem bu gece,müthiştin.. tebrik ediyorum..
cafer-- evet,bence de..
vahit-- siz gelinceye kadar,kimse eğlenmiyordu.. yorgun ve gergin olacağınızı tahmin ediyorduk ama yanılmışız..
kevin-- yansıtmadınız,bravo..
ömer-- bende tebrik ediyorum.. gerçekten çok başarılıydınız..

irem-- sağolun..said eğlenilmediğinden bahsetmişti....
tahmin ettiğiniz gibiydim ama vahide hanımla rekin için.. gücümü tükettim..

said-- olağanüstüydünüz..
barbara-- siz birde,içeride görseydiniz..
liz-- çok yoruldu..
zübeyde-- sessizlikte,dinlenince kendisine gelir eminim..
irem-- evet.. ama siz pek dinlenemeyeceksiniz.. yarın bana eminim ki,kızacaksınız..

tuna--said-- hah hah hah..
zübeyde-- nedenn.. sana kızar mıyım hiç..
maruf-- offf,sinema mı gelecek yine..
irem-- yok canımm..
tuna-- irem,söyleme sürpriz olsun..
irem-- tamam..

Hiç yorum yok: