Translate

8 Şubat 2014 Cumartesi

2126.bölüm..

irem-- annenden babandan dolayı, sen mutluluktan korkuyor..
bilinçaltında,yavuz beyin de ..size kötü davranacağını düşünüyorsun bence.. yani bu tavrına başka bir açıklama ,bulamıyorum.. saçmalamışsın,aylin..
bak hala fırsatın var,mutluluğunu kaçırma .. ancak sen düzeltebilirsin durumu. keşke demeni,istemiyorum ... mahvettiğin,sadece senin hayatın olmayacak.. günahsız,iki kişi daha var.. vebal alma.. derhal git ve konuş.. kalk, kalk.. kalk.. sevginize sahip çık.. yavuz beyi harcama,yazık..

güzide hanımla.. ellerinden tutup,kaldırdık aylini..
aylin-- ben ne diyeceğim..
irem-- seviyorum diyeceksin işte.. kendince nedenini de,ekle mutlaka.. paniğini anlasın..
aylin-- hiç sırası değil.. bırakın beni, ne olur..
irem-- olmaz.. cesaret aylin..

verandanın kapısına ilerledik,üçümüz..

güzide-- aylin hanım;eğer tavrının sebebi sizseniz.. üzgün olmanız
sonucu değiştirmiyor.. özel meselenizin,birde genel boyutu var ki..
herkesi etkileyip,yaralayacak.. somut bir adım atmanızı ve bu meseleyi ,hemen çözmenizi rica ediyorum.. yarına kalamaz..
çünkü, istifa dilekçemi onaylayın.. artık sizinle çalışmak istemiyorum dedim.. yavuz beye..  onu,sadece bu nedenden dolayı affedebilirim.. tabi bana söyleyebildiği ölçüde, sorunun bu olduğunu da ifade etmeli..
.
aylin-- off of.. yanına gidip,gel konuşalım desem bile gelmez ki..
hem erkekler var.. içkili,ters bir laf edebilir..

irem-- riskli olduğu doğru.. ama alacaksın.. ne olursa,olsun..
sana hayır diyeceğini sanmıyorum.. konuşma kararı senin,bizi karıştırma sakın.. haberdar değiliz,anladın mı..
her şey,bir tarafa..dünyaya gözlerini,ana-babasıyla açmayı hak eden bir yavru var.. en güzel anne adayı.. sana güveniyorum, git hadi..

aylin-- (gözünde biriken yaşı aldı, elindeki mendille ..gülümseyerek)
 ikna yeteneğin,müthiş..pazartesi nikahlanırız,herhalde..

irem-- oo,sen bu haberi ver.. soluğu konsoloslukta alırsınız..
hıı,çabuk gel de.. kınanı da yakıverelim..

aylin--güzide-- hah hah hah..

onu gönderip,güzide hanımla bakıştık..
güzide--ben rol mü,gerçek mi...emin olamadım..  aylin hanıma,inanıyor musun..

irem--aylinin baba travması var,annesine çok kötü davranmış yıllarca.. erkeklerden ve nikahlanmaktan da,çok korkuyordu.. yani inanıyorum.. çünkü yavuz beyin tavrına ,ancak böyle bir saçmalık neden olmuş olabilir.. (perdeyi biraz aralayıp.. ) iştee yavuz bey,kalktı.. sahile doğru yürüyorlar..
güzide-- (o da, baktı )baba oluyorum diye bağırır mı,ne dersiniz..
irem-- (gözümden bir damla yaş,süzüldü.. sildim hemen.. )
 hiç beklemeyeceğiniz bile, bağırdığına göre.. olabilir..
güzide-- (ellerimi tuttu) düşünemedim.. ne olur,affet..
irem-- affedecek ne var ki,güzide hanım.. o da,benim travmam..

zuhal-- iremm.. burada mı,yakacağız.. dışarıda mı.. (geldi yanımıza ) bak bakayım..ne oldu sana..

Hiç yorum yok: