Translate

8 Şubat 2014 Cumartesi

2127.bölüm..

zuhal-- iremm.. burada mı,yakacağız.. dışarıda mı.. (geldi yanımıza ) bak bakayım..ne oldu sana..
irem-- duygulandım,zuhalim.. gelince,vahide hanıma sorarız..
zuhal-- (gülerek) sana bir haber vereyim de,neşen yerine gelsin..
hiç fırsat olmadı..
irem-- hii,zuhall.. müjde mi vereceksin, yoksa..

zuhal-- (gülerek) delisin sen.. müjde ama bana ait değil..
hülyanın,bu akşamüstü oğlu olmuş. saadet teyzem ,adını murat koymuş..
güzide-- ay,gözünüz aydın..
zuhal-- sağolun..
irem-- allah analı babalı büyütsün,inşallah.. teyzem,muradına
erdi desene.. hülya nasılmış..

zuhal-- herhalde.. teyzem ,şimdi iyi ama çok korkuttu bizi dedi..
kontrollerinde yumurtalığının birisinde,kitle varmış zaten.. küçüleceğine,büyümüş.. çocuk doğduktan sonra.. istenmeyen gelişmeler olunca.. doktoru olduğu için.. yengemi aramış beyhan.. Ankaradaki evine yeni giriyormuş ,o da.. Antep de ki doktoruyla, konuşa konuşa ameliyat yaptırmış.. kitleyi ve yumurtalığının birisini almışlar..

irem-- vah zavallım..sıkıntıdan olmuştur, o kitle..  kınadan teyzeme de gönderelim.. yaktı kızın başını. pardon,güzide hanım..
güzide-- önemli değil..

yavuz beyin.. sahili çınlatan "yihuuu "sesini duyunca.. birbirimize bakıp.. güldük..
zuhal-- aylin hamileydi de,yavuz bey ona seviniyor olabilir mi..
irem--(kısık sesle ) pess.. korkulur senden.. kendisi, daha yeni akşamüstü öğrenmiş.. çaktırma ha..

güzide-- sahi zuhal hanım,nereden bildiniz..
zuhal-- bilmek değil.. hissetmek diyelim,güzide hanım..
irem ,ayline ..allahın izniyle oğlu olacağını söyleyiver.. sen bana çaktırma mı dedin, yanlış mı anladım..

irem-- (gülerek )duymamış ol,ağzımdan kaçtı..  hayırlısı olsun da.. ben ziyaya,çok acıyorum.. zuhall..
zuhal-- (gülümsedi ) emin misin.. allah dağına göre, kar verirmiş..
irem-- haklısın valla.. süründür hayatım..

güzide--zuhal-- irem-- hah hah hah..

Hiç yorum yok: