Translate

8 Şubat 2014 Cumartesi

2125.bölüm..

ziya-- irem sende gidiyor musun..
irem-- evet de.. cafer beyle konuşacağım önce..
ziya-- sonra konuşsan.. bir fıkra anlatacağım da..
irem-- iyi,öyle olsun..

hepimiz villaya girdik.. salon muhteşem..
vahide-- buyrun,oturun lütfen..
derya-- niye geldik abla..
sacide-- irem,istedi herhalde..
irem-- evet.. vahide hanıma kına yakacağız..

güzide-- ama ağlatma olur mu.. inan,hiç gücüm yok..
vahide-- benim de.. sizin için,kabul ettim..biliyorsunuz..
irem-- tamam,sağol..

vahide-- şule,melis,derya,songül,yasemin..bana yardım eder misiniz.. sepet,mendiller,çerezler bile var..
ederiz dediler.. ve hep beraber ,yukarı kata çıktılar..
gülderen,tuğba.. zuhal ve sacide ablada kınayı karmak için  mutfağa gittiler..
dışarıdan erkeklerin kahkahası duyuldu.. ziya fırkayı anlattı herhalde..
diğer hanımlarda.. lavoboya gidiyorlar, dağıldık bir anda..

 aylin güzide hanım ve ben  yanlız kaldık, devasa salonda..

aylin-- iremm..güzide hanım,ben.. çok üzgünüm..inanın..
güzide-- ne için üzüldünüz,aylin hanım.. sorumlu olan siz değilsiniz ki..
aylin-- ama düşüncesizce hareketi ve fevriliğindeki, en büyük pay benim.. ne yazık ki.. lütfen,rica ediyorum.. affedin..
vicdan azabından,mahvoldu..sizlere ne çok değer verdiğini, biliyor olmalısınız..

irem-- ne yaptın aylin.. dün ve bugün açılışta gayet iyiydiniz..
aylin-- evet de.. artık değiliz.. buraya da,mecburen .. ayıp olmasın diye geldik,yani yavuz ısrar etti.. ..  ben ayrılalım dedim..

güzide-- nee.. neden.. yani birbirinize bakışlarınızı,gördükten sonra..
 tuhaf geldi de...
irem-- seni kırdığını da,hiç sanmıyorum.. ne oldu.. evlilikten mi
korkuyorsun yine..
aylin-- (içini çekerek) ben,yavuzdan bir an bile incinmedim.. ikimiz de,çok mutluyduk.. nişan tarihi konuşurken,ayrılalım demem.. şok etkisi yarattı.. neden diyip,duruyor hala..
irem-- bende merak ettim.. bu şartlar altında,şok olması normal..

aylin-- ben,ben.. gelmeden test yaptırmıştım.. açılıştan,otele dönünce  laboratuarı aradım.. çok emindim ama hamileymişim. biliyorsun zaten korkuyorum ,haberi duyunca panikledim.."anladım ki,birbirimize göre değilmişiz.. ayrılalım" dedim.. 
aklı başında değilken,çok da içmişken.... senin ettiğin,cümle de bardağı taşırdı.. seni,güzide hanımı kıracağını düşünemedi..
bütün suç benim yani.. 

güzide-- aylin hanım, üstlenmiyor sunuz değil mi.. gerçekten böyle mi dediniz.. 
aylin-- (nemli gözleriyle,bakıp) yemin edebilirim.. güzide hanım.. 
güzide--peki, ne olacak şimdi.. mutluluğu bulmuşken,kaçıracak mısınız.. bebek haberini de ,söylemediniz tabi.. 
aylin-- evet ve sanırım, kaçırdım bile.. 

Hiç yorum yok: